abene Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Internet Explorer 7 er nå endelig sluppet. I forhold til forrige versjon er sikkerheten blitt betraktelig bedre. Les mer Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Kan man ikke innstalere denne på Home Edition?? EDIT: Innlegg nummer 100 Endret 19. oktober 2006 av megvel Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 "...brukere av Windows XP som har slått på automatisk oppdatering vil få den nye nettleseren installert som en del av kritiske sikkerhetsoppdateringer. Dette skal skje etter 1. november. Brukere som av en eller annen grunn ikke ønsker å installere IE7 vil likevel kunne velge bort IE7-installasjonen, dersom de ønsker dette. Brukerne får en melding under automatiske installasjonen, og kan da eventuelt velge bort IE7-installasjonen (les mer). Microsoft tilbyr også et program som kan brukes til å blokkere automatisk installasjon av IE7. " Sneaky sneaky...lurer på hva det amerikanske rettsvesenet mener om denne formen for "markedsføring" Lurer på hva "blokkeringsprogrammet" egentlig gjør Snart kan vel NSA og Microsoft trykke på en knapp og alle pcene i hele verden spiller den amerikanske nasjonalsangen. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Driver å tester denne versjonen litt, meget ekkelt med konfigurering per profil i windows, spesielt på større bedriftsnettverk som skoler... Blokkerer denne updaten i winsus intill videre ja. Edit: Jeg ser man har mulighet for addons i Iexplorer7, finnes det noe alla adblock? Endret 19. oktober 2006 av Caddy Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 PÅ jobb bruker vi ie6 og den er kobbla opp mot ad innlogingen... funker dette på ie7 også tro? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kan man ikke innstalere denne på Home Edition?? 7102110[/snapback] Jovisst. Windows XP Home Edition har jo I.E. 6 og den trenger en kritisk erstatning. Forresten så kunne jeg ikke dy meg til å lage en liten spøk: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): <med forbehold om dårlig engelsk> Men seriøst: Vi kan nok takke konkurransen for at M$ hørte på kundene. Kundeflukten har jo vært enorm. Selv mange som ikke er har særlig peiling på data har fluktet i stort monn over til alternativer som hovedsaklig Firefox. Hvis ikke M$ hadde sett en slik trussel og kundeflukt så hadde det kanskje tatt yttligere 5 år før det IE7 kom, kanskje uten tabs og andre geniale ting de små konkurrentene har funnet opp. Tenk om det ikke fantes alternativer. Hvordan ville utviklingstakten vært da? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hahahaha. Takk Siemen. Det ble en fin start på dagen Endret 19. oktober 2006 av ShadowMaster Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har heldigvis IKKE mulighet til å prøve den jeg. Og det er jeg glad for også. For det første kjører jeg Windows 2000. For det andre så bruker jeg Firefox som nettleser Og siden at IE 7.0 ikke kommer til Windows 2000, er det like så greit egentlig Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 *laster* ned. Vi får se i efta når jeg er hjemme igjen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Forresten: Var det flere som fikk med seg den her? Computer/Processor Computer with a 233MHz processor or higher (Pentium processor recommended) Operating System Windows XP Service Pack 2 (SP2) Windows XP Professional x64 Edition Windows Server 2003 Service Pack 1 (SP1) Memory For Internet Explorer 7: Windows XP Service Pack 2 (SP2) - 87 MB Windows XP Professional x64 Edition - 168 MB Windows Server 2003 Service Pack 1 (SP1) - 87 MB Windows Server 2003 Service Pack 1 ia64 - 218 MB Drive CD-ROM drive (if installation is done from a CD-ROM) Display Super VGA (800 x 600) or higher-resolution monitor with 256 colors Peripherals Modem or Internet connection; Microsoft Mouse, Microsoft IntelliMouse, or compatible pointing device Legg merke til hvilke Prosessor det er anbefalt at den må ha Endret 19. oktober 2006 av wil Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hmm.. Pentium gikk ut av salg for rundt 10 år siden og ble erstattet av Pentium MMX i første omgang og siden har det vært ørten andre prosessornavn. Forøvrig så var den raskeste Pentium-prosessoren på 200MHz, så det vil si at I.E.7 ikke har noen anbefalte prosessorer i det hele tatt. Det er jo en god måte å fraskrive seg ansvar på. Ringer du kundeservice så spør de om du har anbefalt prosessor, og får som svar at siden du ikke har det så kan de ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Legg merke til hvilke Prosessor det er anbefalt at den må ha 7102364[/snapback] Makan til kverulering. Er jo minimumskravene som er listet opp. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva med IE7 norsk? Etter det jeg ser er ikke den klar for nedlasting Lenke til kommentar
nex0r Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva med IE7 norsk? Etter det jeg ser er ikke den klar for nedlasting 7102544[/snapback] Den kommer i desember. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Lastet ned. Tester den nå, virker helt kurrant Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Men hvordan er sikkerheten nå helt i startfasen for det ferdige produktet? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kan man ikke innstalere denne på Home Edition?? Jo, jeg innstallerte denne uten problemer på min XP Home. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Ikke fortell meg at IE 7 ikke har fått med seg mouse gestures?? Da er det jo rett tilbake til opera... Har bare hatt det installert noen minutter, så jeg har ikke tweaket det for mye ennå. Kan noen finne mousegestures eller er dette programmet fortsatt ubrukelig? edit: - fant dette: http://www.ieaddons.com/SearchResults.aspx?keywords=mouse edit2: - ser ikke ut til å funnke i IE7, hurra... Endret 19. oktober 2006 av Martin A Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 edit2:- ser ikke ut til å funnke i IE7, hurra... 7102673[/snapback] Hva med å gi addon-utviklerene LITT tid? IE7 har jo bare vært ute fra og med idag... Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Men hvordan er sikkerheten nå helt i startfasen for det ferdige produktet? 7102611[/snapback] Mye bedre enn IE6. En oppgradering er absolutt å anbefale både mtp sikkerhet og standardkompatibilitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå