Tigeren Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Eg blir forbanna!!! Her ska eg laga et enkelt 4 på rad spel, og så komme det bare evigt med kjørefeil!! og så fort ein e retta opp så komme det 2 nye! DRITT!!! Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det er fordi du har gjort litt for mye feil det :smile: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Et lite tips er å lage noe, så teste det med en gang, helst litt for ofte. Da slipper en disse hordene med feil som er nærmest umulige å fine ut av fordi en må debugge MASSER av linje med kode på engang, noe av det som er mest frustrerende med programmering. Men kjenner problematikken Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Nå er jeg nesten ferdig... ingen feil lengre, men jeg klarer ikke sjekke hvem som vinner spillet mitt skikkelig ennå... Det skal ordnes i løpet av dagen (må leveres i morgen!).. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Ehm. Ok. Har dere lært try, catch og exceptions? Heh. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hvis du vil ha hjelp så legg til kode, for ellers skjønner jeg ikke vitsen med disse innleggene. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 12:57, skrev wizkid:Ehm. Ok. Har dere lært try, catch og exceptions? Heh. Godt tips. :smile: Fordel med en system.out.println i catch-blokkene, IMO. F.eks system.out.println("Iiiiik! En feil, en feil! I klasse <navn>, linje <linje#>"); Krydre gjerne med filmsitater. :wink: Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Nå er programmet fiks ferdig og levert! Et par småting kan ødelegge alt.... Det tok sin tid å finne, men det måtte til...hehe... Egentlig starta jeg tråden bare for å få ut frustrasjon over feilene... og nå er det ikke flere feil, og jeg er glad. JIPPI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå