Gå til innhold

Bravo CREATIVE


Nimr0d

Anbefalte innlegg

For en stund siden sluttet mitt Creative Labs GeForce2 GTS kort å virke.

 

Etter å ha lett litt på http://www.creative.com,

fant jeg ut at jeg kunne ha en online samtale med en tekniker. Dette var en veldig stiligtjeneste, jeg og teknikeren som het Janus fant ut hva som eventuelt var galt. Tilslutt tilbydde han/dem seg til å sende meg en nytt skjerm kort. Det kalles service!! ALL honør til Creative...!

 

Kortet jeg får i erstatning har jeg allerede lagt ut på bruktmarked.no, siden jeg har kjøpt meg nytt kort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jaja du.... men du har vel ikke fått kortet enda ?

Har du vel? Nei det har du ikke. Vi får no se korsen det går da. (Og du har vel ikke fått ditt nye kort vel? Du bruker vel xxMB Skjermkortet ditt, det som er alt for bra til å snakke om her på forumet! Hehe.

Quote:


Den 2002-11-06 18:48, skrev Nimr0d:

For en stund siden sluttet mitt Creative Labs GeForce2 GTS kort å virke.


Etter å ha lett litt på
,

fant jeg ut at jeg kunne ha en online samtale med en tekniker. Dette var en veldig stiligtjeneste, jeg og teknikeren som het Janus fant ut hva som eventuelt var galt. Tilslutt tilbydde han/dem seg til å sende meg en nytt skjerm kort. Det kalles service!! ALL honør til Creative...!


Kortet jeg får i erstatning har jeg allerede lagt ut på bruktmarked.no, siden jeg har kjøpt meg nytt kort...



Lenke til kommentar

har enda ikke brukt den greia,hakke lagt merke til den men hadde creative høytalere og bass`en ble ødelagt skrev til creative,og modellen jeg hadde var ute av markedet så de sendte meg et helt nytt fps 1600,to dager senere kom en mann på døra med en fin pakke det kaller jeg service as.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-06 21:43, skrev Nimr0d:

Ikke sant!


Jeg hadde jo prøvd meg i butikken der jeg kjøpte det. Men de ville bare teste det og finne på noe sykt som at garantien utgår når jeg setter inn kortet selv. Det gjorde de med min gamle prosessor...!



 

Hvilken butikk er dette da?? Skal man lissom ikke få lov til å oppgradere en maskin selv? Har de ikke hørt om reklamasjon? :grin:

Lenke til kommentar

Har lakt mærke til den gode service'n fra creative jeg oxo. Hadde en DAP jukebox som streiket etter langvarig og hardt bruk. Fikk en ny jukebox med 20GB tilbake, den jeg leverte var 6gb. Kom en stor tollpost lastebil her ute i ødemarka der jeg bor, å hentet den..(!)

 

Fortsett slik creative! Slik service gjør iallefall at jeg prioriterer creative sine produkter fremfor andre, uansett om de kanskje har fått dårligere score i tester og slikt på produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...