eab Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei Be warned! Jeg har ikke det minste peiling på musikk og driter egentlig i hva slags sjanger eller band/artist jeg hører på så lenge jeg liker det jeg hører Driver og brenner cd'er til å ha i bilen blant annet. Her trenger jeg altså deres hjelp til å finne "lignende" sanger. Altså sanger som er i samme stil som de jeg allerede har listet opp som eksempler under her. Ikke for slappe, men likevel ikke for bråkete. Bør liksom være mulig å høre hva det synges og å høre melodien. Jeg personlig klarer ikke sånn black/death/whatevermetal der det er en hes gubbe som skriker ut sine siste toner før stemmebåndene pakker sammen... (dope f.eks er innenfor grensa for hva som er akseptert, men noe mer hyling og skriking kan bli litt for mye) eksempler: guano apes - open your eyes dope - debonaire dope - die motherfucker die el caco - a nice day Håper dere skjønner tegninga, selv sliter jeg litt i jungelen av band der ute Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Muse - Bliss Thrice - The Artist In The Ambulance The Offspring - The Kids Arent Alright Feeder - Shatter Hot Action Cop - Going Down On It Killradio - Scavenger Story Of The Year - And The Hero Will Drown Nural - Tension Pulse Ultra - Build Your Cages Blindside - Where The Sun Never Dies CKY - Flesh Into Gear Jimmy Eat World - Just Tonight Lagwagon - Violins En del sanger her ja! Lenke til kommentar
mugg3n Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 AFI - The Leaving Song pt. 2 Atreyu - Right Side Of The Bed Bullet For My Valentine - Hand Of Blood DragonForce - Through The Fire And Flames In Flames - Jester's Dance Muse - Starlight My Chemical Romance - Welcome to the black parade Silverstein - Your Sword Versus My Dagger Trivium - The World Can't Tear Us Apart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå