kraaka Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) HEi hei! :!: Sitter her som mange andre og klør meg i hodet, hva skal jeg velge!? Er så mange nye begrep og nye ting som skjer at det er vanskelig å holde seg "Uptodate" Dette er de aktuelle kortene; -Sapphire Radeon X1900XT -Sapphire X1950 PRO -Sapphire Radeon X1900 GT Bruken er primært til spilling, men lurer også på å bruke kortet til min nye LCD-TV (Stolt) ....Som er av denne typen TV LG37LB1R Og her er da spørsmålene : -Er Crossfire kortene kjappere en de "VANLIGE" kortene? -Trenger jeg et skjermkort med HDCP støtte for å kunne se f.eks filmer på LCD-TV'en ? -Kan man "Skalere" med Skjermkortet slik man kan gjøre med filmer ? Har som sagt prøvd å lese meg til litt info, men det er greit å få andres meninger og erfaringer Alle tilbake mld. settes STOR pris på!! TAkker & BUkker ! Endret 19. oktober 2006 av kraaka Lenke til kommentar
kraaka Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 HEi hei! :!: Sitter her som mange andre og klør meg i hodet, hva skal jeg velge!? Er så mange nye begrep og nye ting som skjer at det er vanskelig å holde seg "Uptodate" Dette er de aktuelle kortene; -Sapphire Radeon X1900XT -Sapphire X1950 PRO -Sapphire Radeon X1900 GT Bruken er primært til spilling, men lurer også på å bruke kortet til min nye LCD-TV (Stolt) ....Som er av denne typen TV LG37LB1R Og her er da spørsmålene : -Er Crossfire kortene kjappere en de "VANLIGE" kortene? -Trenger jeg et skjermkort med HDCP støtte for å kunne se f.eks filmer på LCD-TV'en ? -Kan man "Skalere" med Skjermkortet slik man kan gjøre med filmer ? Har som sagt prøvd å lese meg til litt info, men det er greit å få andres meninger og erfaringer Alle tilbake mld. settes STOR pris på!! TAkker & BUkker ! 7101804[/snapback] Hallo ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå