Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Noen som har hatt utskeielser?

Anbefalte innlegg

Jeg var litt uheldig nå i kveld og bare måtte ha ei stor skål havregryn med fruktose og melk + 2 grove brødskiver m/ cottage cheese + 5 kneipbrød skiver med lett gul ost + 2 fiberkjeks med cottage cheese + 1 kopp kaffe + 2 scoops whey tech :blush:

Huff, er så ødeleggende for motivasjonen når man får utskeielser. Noen tips for å unngå det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha en fast "spisedag" i uken der du virkelig kan kose deg. Bruk denne dagen som motivasjon resten av uken. Jeg har av og til hatt mindre utskeielser.. A-la å spise litt for mye middag, ta en sjokoladebit osv. Har blitt mindre av det. Bare det ikke skjer så veldig ofte så er det i mine øyne ok. Jeg prøver etter beste evne å unngå at det skal gjenta seg.

Lenke til kommentar
@ bamsen. Hvordan orket du alt det der?

7101867[/snapback]

Hadde vel litt lavt blodsukker, da blir man ekstra sulten og da spiser jeg med øynene. Problemet er at man kjenner ikke metthetsfølelsen før etter et kvarter eller noe, så det lønner seg å spise sakte heh. Men jeg har trimmet litt nå i natt faktisk, hehe, måtte bare brenne vekk litt av karbohydratene, ble rett og slett for mye. Jeg som driver gerilja kardio har heller ikke råd til å ødelegge treningen. ;)

Lenke til kommentar

Har vært en del store dager i familien som bursdag og komfirmasjon den siste tiden, da har det gått nedpå mye rart. Er igrunn ikke så veldig skuffet over det, synes enkelte ting kommer foran slankekur. Praktiserer en spisedag i uken, og ellers mye mosjon, så jeg går ned i vekt selv om jeg har noen små glipper innimellom (glipper og utskeielser regner jeg for å være to forskjellige ting). Jeg står fast på det at så lenge man lever et sunt liv med usunne glipper, er dette langt bedre enn å leve et usunt liv med sunne glipper. Mitt forslag, Databamse, er å gi faen i "utskeielsen" din, er du fortsatt motivert til å fortsette med en sunn diett tjener du ingenting på å gå og angre på en feil du ikke kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Har spisedag hver dag, jeg :p Spiser så mye som mulig, unngår da selvfølgelig skjokolade og andre søtsaker siden de fører til en økt mengde kviser :dontgetit:

Lenke til kommentar

Åguri, verden forsvinner under oss. Litt sånt har man bare godt av, er ikke meningen man skal sette hengelås på "fyfymatskapet", og kaste nøkkelen, heller. Klarer man ikke å holde seg unna, så er det sånn. Da kan man godt unne seg litt slikt. :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...