Spr0cket Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 har ikke bygd maskin på en stund, men det er fremdeles arctic silver 5 som er teh pwnage? Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 har ikke bygd maskin på en stund, men det er fremdeles arctic silver 5 som er teh pwnage? 7101528[/snapback] Ja, skulle tru det. Den leder varme veldig bra og er lett å jobbe med. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har sett på diverse kjøleløsninger, og Arctic silver er vel det kjølemiddlet som gir deg mest per krone (korreger meg om jeg tar feil) Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 takker for svar. det er forbanna sticky, men jeg har også erfaring med at det funker bra. skulle bare høre om nasa hadde funnet opp noe nytt siden sist. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 takker for svar. det er forbanna sticky, men jeg har også erfaring med at det funker bra. skulle bare høre om nasa hadde funnet opp noe nytt siden sist. 7102832[/snapback] Se her: http://www.coollaboratory.com/en/index.shtml Kjøpe en tube med dette stoffet, men har ikke hatt tid til å testet det ut enda. Reviews lover 4-6 grader bedre resultat enn AS5. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 takker for svar. det er forbanna sticky, men jeg har også erfaring med at det funker bra. skulle bare høre om nasa hadde funnet opp noe nytt siden sist. 7102832[/snapback] Se her: http://www.coollaboratory.com/en/index.shtml Kjøpe en tube med dette stoffet, men har ikke hatt tid til å testet det ut enda. Reviews lover 4-6 grader bedre resultat enn AS5. 7102897[/snapback] Det vil jeg gjerne få verifisert først. noen her som har "testet" stoffet? 4-6 grader høres mye ut for meg. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Mornings jarmo! Dette er testen fra technic3d.com, desverre er den på tysk (damn Gerries). Skeptisk. Dette er tilsynelatende et produkt som er på vei ut på markedet, er spent på det, men foreløpig virker det som AS5 is teh win. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 4-5 grader? det høres sykt ut spør du meg. Kjøleren må jo faktisk ta unna varmen også. Goop er tross alt bare der for å skape bedre kontakt, er kontakten så bra som med AS5 kan jeg ikke skjønne hvor mye mer man har å hente. Men men Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Vi må jo forutsette at selve kjøleren er såpass bra at det ikke er denne som hindrer lavere temperaturer (les: vannblokk). Firmaet som lager dette stoffet hevder at dette har langt bedre varmeledende egenskaper enn f.eks AS5. (Så noen tall på dette men husker helt forskjellen). Har også sett flere reviews som konkluderer omtrent som den testen som er linket til over. Har som sagt tenkt å teste denne; skal legge ut mine 'findings' - forhåpentlig i løpet av helgen. btw, hjemmesiden deres ser litt mer 'shabby' ut enn den gjorde tildligere - mulig de driver å mekker på den. Det var iallefall ikke noe problem med å få varen levert - kom på ca 1 uke. Jeg betalte med PayPal. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 flott det, roger. jeg vil sette pris på om du lager en erfaringstråd i kjøling-delen av forumet. og btw, jeg ble heller ikke overbevist over sidene. men det er vel bare å vente for å se om norske forhandlere tar denne inn i sortimentet. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jepp, AS5 jeg bruker, og kun AS5 Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Sry Spr0cket - kommer ikke til å teste dette stoffet her. Det 'spiser' (korroderer) aluminium og misfarger kobber, samt at tester (ocforums.com) viser minimal forbedring ifht AS5. *går i søppla* Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 finnes det ikke noe annet enn AS5?? jeg synes den er alt for hard å jobbe med... selv om jeg har latt den ligge i lunkent vann før jeg legger de på osv. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Sry Spr0cket - kommer ikke til å teste dette stoffet her.Det 'spiser' (korroderer) aluminium og misfarger kobber, samt at tester (ocforums.com) viser minimal forbedring ifht AS5. *går i søppla* 7353454[/snapback] lag en erfaringstråd om dette roger. hadde vært fint. Hagr: Joda. Tannkrem, honning, fløte etc. Men ingenting er så bra som as5. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 lag en erfaringstråd om dette roger. hadde vært fint. smile.gif Fort gjort: 1. Kjøpt & betalt 2. Liggende lenge urørt. 3. Kastet i søppla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå