Gå til innhold

goop - er det fremdeles as5 som regjerer?

Spr0cket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takker for svar. det er forbanna sticky, men jeg har også erfaring med at det funker bra. skulle bare høre om nasa hadde funnet opp noe nytt siden sist. :)

7102832[/snapback]

Se her:

http://www.coollaboratory.com/en/index.shtml

Kjøpe en tube med dette stoffet, men har ikke hatt tid til å testet det ut enda.

Reviews lover 4-6 grader bedre resultat enn AS5.

7102897[/snapback]

Det vil jeg gjerne få verifisert først. noen her som har "testet" stoffet?

4-6 grader høres mye ut for meg.

Lenke til kommentar

Vi må jo forutsette at selve kjøleren er såpass bra at det ikke er denne som hindrer lavere temperaturer (les: vannblokk).

Firmaet som lager dette stoffet hevder at dette har langt bedre varmeledende egenskaper enn f.eks AS5. (Så noen tall på dette men husker helt forskjellen).

Har også sett flere reviews som konkluderer omtrent som den testen som er linket til over.

Har som sagt tenkt å teste denne; skal legge ut mine 'findings' - forhåpentlig i løpet av helgen.

btw, hjemmesiden deres ser litt mer 'shabby' ut enn den gjorde tildligere - mulig de driver å mekker på den. Det var iallefall ikke noe problem med å få varen levert - kom på ca 1 uke. Jeg betalte med PayPal.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sry Spr0cket - kommer ikke til å teste dette stoffet her.

Det 'spiser' (korroderer) aluminium og misfarger kobber, samt at tester (ocforums.com) viser minimal forbedring ifht AS5. *går i søppla*

7353454[/snapback]

lag en erfaringstråd om dette roger. hadde vært fint. :)

Hagr: Joda. Tannkrem, honning, fløte etc. Men ingenting er så bra som as5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...