Gå til innhold

Justere blandebatteriet i dusjen! (f#¤ck å kaldt)

Flakkmeister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en ganske enkel grunn til at vannet skal være mere enn varmt nok. Det er bla for å hindre bakterievekst i tanken. En hører jo om provisoriske vann-varmere på hytter ol. der folk har blitt syke av å drikke vannet eller dusje i det...

Lenke til kommentar

Det finnes noen tanker med en bladeventil på toppen av tanken. Slik er det på min. Her kan jeg justere hvor varmt vannet som forlater tanken skal være uten at jeg må justere ned termostaten på tanken, da dette kan være uheldig med tanken med bakterievekst.

Hvordan ditt batteri fungerer vet jeg ikke og ei heller din tank. Kan heller ikke finne noe på nettet med det navnet du nevner.

Finnes det noe å skru på eller er denne termostatstyrt uten mulighet til å forandre? Mulig du må finne frem noe verktøy hvis du finner noen skruer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vri på dingsen, dere høres ut som meg når jeg skal forklare ting jo: "også tar dere dingsen og den dingsen og klæsjer de sammen"  :dontgetit:

7230571[/snapback]

Lillehamringspråk altså.

"Ta dritten og vri på dingsen, ikke sant. Nei, venstre dritten. Store, ved siden av de runde tinga".

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...