Flakkmeister Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som kan forklare meg hvordan jeg justerer blandebatteriet i dusjen? Det er jo f så kaldt blitt at jeg ser ut som en baby når jeg går ut. Hvordan får jeg justert opp så jeg kan få det varmere? Batteriet er av typen Nårgårda (eller noe lignende) NØD Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 har du et bilde av hvordan det ser ut? vanlige er vel venstre side for justering av temperatur og høyre vann mengde? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg lurer på om det skal være mulig å stille graden av varmtvann ved selve vanntanken. Vi fikk en rørlegger til å gjøre dette for oss en gang.. Vannet kunne da bli mer enn varmt nok Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det er en ganske enkel grunn til at vannet skal være mere enn varmt nok. Det er bla for å hindre bakterievekst i tanken. En hører jo om provisoriske vann-varmere på hytter ol. der folk har blitt syke av å drikke vannet eller dusje i det... Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det finnes noen tanker med en bladeventil på toppen av tanken. Slik er det på min. Her kan jeg justere hvor varmt vannet som forlater tanken skal være uten at jeg må justere ned termostaten på tanken, da dette kan være uheldig med tanken med bakterievekst. Hvordan ditt batteri fungerer vet jeg ikke og ei heller din tank. Kan heller ikke finne noe på nettet med det navnet du nevner. Finnes det noe å skru på eller er denne termostatstyrt uten mulighet til å forandre? Mulig du må finne frem noe verktøy hvis du finner noen skruer. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 du kan gå til websida til produsenten og se etter brukerveiledning til din produkt. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Takk for svar! jeg fant en måte, hehe. Vippa av lokket på temperatur-vri-dingsen med en skrutrekker, skrudde den løs og dro den av, og vrei på nav-dingsen inni der i varmere retning, for så å sette på vri-dingsen sånn som den sto igjen, vips, varmt vann Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, skulle akkurat fortelle deg at du måtte vri på dingsen... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vri på dingsen, dere høres ut som meg når jeg skal forklare ting jo: "også tar dere dingsen og den dingsen og klæsjer de sammen" Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vri på dingsen, dere høres ut som meg når jeg skal forklare ting jo: "også tar dere dingsen og den dingsen og klæsjer de sammen" 7230571[/snapback] Lillehamringspråk altså. "Ta dritten og vri på dingsen, ikke sant. Nei, venstre dritten. Store, ved siden av de runde tinga". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå