Gå til innhold

Om de H, Krf, V vs. FRP

Anbefalte innlegg

Høyresiden klager på spark fra sosialistene, men mener selv det er greit å kalle regeringen klovner og narrer , er ensidigheten virkelig så stor?

Det er et utrykk som heter "Du ser splinten i din brors øye , men du ser ikke bjelken i ditt eget " og det må vel passe her .

7102350[/snapback]

Har igjen å lese resten av tråden. Men måtte bare svare på dette.

Jeg stemmer FrP, men jeg har av ingen interesse å kalle motparten for det ene eller det andre. Det er totalt usaklig, og du taper saken du prøver å fremme..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"når siv og co satt i regjering"....

Når satt Siv og co i regjering Griffin..?

7133690[/snapback]

Um... Skumleste gjennom tråden og fant ikke at jeg har skrevet dette.

Ctrl+f fant det heller ikke, bare ditt innlegg og Snekkerns quote...men det falt kanskje gjennom sensuren?

Whatever... uansett... jo da, du har helt rett. Siv har aldri hatt noen plass i noen regjering... Skrev jeg det der så er det nok et resultat av hastverk...men som Snekkern påpekte... Den forrige regjeringen eksisterte kun på FRP's nåde egentlig...og det var nok det jeg ville fram til i tilfelle..

Lenke til kommentar
Høyresiden klager på spark fra sosialistene, men mener selv det er greit å kalle regeringen klovner og narrer , er ensidigheten virkelig så stor?

Det er et utrykk som heter "Du ser splinten i din brors øye , men du ser ikke bjelken i ditt eget " og det må vel passe her .

7102350[/snapback]

Har igjen å lese resten av tråden. Men måtte bare svare på dette.

Jeg stemmer FrP, men jeg har av ingen interesse å kalle motparten for det ene eller det andre. Det er totalt usaklig, og du taper saken du prøver å fremme..

7136564[/snapback]

jepp,det er nå ett at en er uenige på et forum som dette,men når politikerne begynner å beskylde hverandre blir det helt feil og det ser vi i alle partier fra ytterste venstre til ytterste høyre, rød , grønn eller blå .

Lenke til kommentar

Jeg er nok litt redd for at den norske politiske valgkampen blir mer og mer preget av amerikanske tilstander.

Da blir en valgkamp noenlunde seende slik ut:

Først, bruk store ressurser på å grave fram snusk.

Dersom snusk ikke finnes, fabriker noe snusk.

Dersom snusk blir funnet mot deg, fabriker bevis mot snusk.

Lenke til kommentar
"når siv og co satt i regjering"....

Når satt Siv og co i regjering Griffin..?

7133690[/snapback]

Um... Skumleste gjennom tråden og fant ikke at jeg har skrevet dette.

Ctrl+f fant det heller ikke, bare ditt innlegg og Snekkerns quote...men det falt kanskje gjennom sensuren?

Whatever... uansett... jo da, du har helt rett. Siv har aldri hatt noen plass i noen regjering... Skrev jeg det der så er det nok et resultat av hastverk...men som Snekkern påpekte... Den forrige regjeringen eksisterte kun på FRP's nåde egentlig...og det var nok det jeg ville fram til i tilfelle..

7137071[/snapback]

Det var kanskje dette fra post #34 det henvises til:

"Siv og co. mener at Norge ikke stiller med soldater i Afghanistan og derfor har brutt våre forpliktelser ovenfor Nato og at vi derfor vil fryses ut av Nato.

Det at de selv har sagt nei til slike forpliktelser sin andel ganger når de selv satt i regjering er tydeligvis ikke no tema."

Siv & co. har ikke sittet i regjering og ikke 'sagt nei til slike forpliktelser'.

Lenke til kommentar
Den forrige regjeringen eksisterte kun på FRP's nåde egentlig...og det var nok det jeg ville fram til i tilfelle..

7137071[/snapback]

Og AP sitt. Her må man ikke glemme at AP gikk god for budsjettet det året FRP ikke ville. Så de levde på AP sin nåde også.

Lenke til kommentar
Den forrige regjeringen eksisterte kun på FRP's nåde egentlig...og det var nok det jeg ville fram til i tilfelle..

7137071[/snapback]

Og AP sitt. Her må man ikke glemme at AP gikk god for budsjettet det året FRP ikke ville. Så de levde på AP sin nåde også.

7139203[/snapback]

Riktig,de levde avhengig av støtte fra opposisjonen og da må opposisjonen veie om forslaget er spiselig eller ei .

Lenke til kommentar

7137071[/snapback]

7139203[/snapback]

Riktig,de levde avhengig av støtte fra opposisjonen og da må opposisjonen veie om forslaget er spiselig eller ei .

7139667[/snapback]

Men derfra til "Det at de selv har sagt nei til slike forpliktelser sin andel ganger når de selv satt i regjering ..." er et gaaaanske langt hopp.

Lenke til kommentar

7137071[/snapback]

7139203[/snapback]

7139667[/snapback]

Men derfra til "Det at de selv har sagt nei til slike forpliktelser sin andel ganger når de selv satt i regjering ..." er et gaaaanske langt hopp.

7139814[/snapback]

her blander du vel feil miks, en må vel ikke ha tillatelse fra opposisjonen for å si nei,det klarte de utmerket selv .

Lenke til kommentar

Moderator minner om at her på forumet holder vi oss til sak, ikke person. En post er fjernet på grunn av unødvendige personrettede utsagn:

"I tilfelle så står jeg fortsatt for uttalelsen, så kan du få stå for kveruleringa."

"Vil du ha de med teskje, så er det bare å si ifra."

La sånt være, så slipper dere å skrive poster til ingen nytte!

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...