Gå til innhold

Menysystemet til PS3

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd en BR spiller før? :p

Neida ;) Mener at i BR spilleren Hjemmekino testet (eller var det lyd og bilde?) tok det godt 10-15 sek.

Tenk at du er ved PS3 og setter inn BR disken, så kan du tufle bort til sofaen/stolen, sette deg ned, ordne på puta og finne en god stilling, og vips: 20 sek er gått!

Tror de 10sek ikke gjør så mye jeg! :p

Lenke til kommentar
10 sekunder for å starte opp en BR-film... Er ikke det litt i drøyeste laget?

7101561[/snapback]

Noen som kan ta klokka på DVD? :)

7101591[/snapback]

Ok.. Dere har rett.. Min DVD-spiller tok 6 sekunder for å starte opp en DVD-film.. Har en Cambridge Audio DVD-spiller.. Synes bare 10 sekunder virket så lenge.. Prøvde å overbevise dama om at 10 sekunder var en god stund, fikk ikke lurt henne og ser heller ikke ut til at jeg får lurt dere..

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

7101561[/snapback]

7101591[/snapback]

hvem bryr seg om dvd? Grunnen til å ha blue ray er ikke så filmen skal starte raskere. Jiiisus! filmer i 720p er det jeg ser mest frem til. Å kan godt vente et par sekunder på det. SÅ travelt har jeg det ikke. Å viss jeg hadde hatt det så hadde kanskje ikke film vært det rette å drive tiden med heller kanskje?

Lenke til kommentar
hvem bryr seg om dvd? Grunnen til å ha blue ray er ikke så filmen skal starte raskere. Jiiisus! filmer i 720p er det jeg ser mest frem til. Å kan godt vente et par sekunder på det. SÅ travelt har jeg det ikke. Å viss jeg hadde hatt det så hadde kanskje ikke film vært det rette å drive tiden med heller kanskje?

7101702[/snapback]

Godt poeng! :thumbup:

Lenke til kommentar

7101561[/snapback]

7101591[/snapback]

7101702[/snapback]

Recieveren min kan jo oppskalere opp til 1080p via HDMI, så kanskje jeg skal gå amok i nærmeste HDMI bod i helga og se Star Trek i 720p? Drool! (slightly OT btw hehe)

Lenke til kommentar

7101561[/snapback]

7101591[/snapback]

7101702[/snapback]

Recieveren min kan jo oppskalere opp til 1080p via HDMI, så kanskje jeg skal gå amok i nærmeste HDMI bod i helga og se Star Trek i 720p? Drool! (slightly OT btw hehe)

7101723[/snapback]

oppskalering er på langt nær like bra som native 720p :love:

har sett de nyeste lost episodene i 720. Å det var niiiiiiiice......igjen off topic :whistle:

Lenke til kommentar

Mener også å erindre at det tok nesten et halvt minutt å fyre opp en DVD film på ps2. Noen som husker? Har ihvertfall en del brente filmer jeg sleit veldig med å spille. Trodde først ikke spilleren ville spille de, intill jeg fant ut at hvis man venta lenge nok så starta de faktisk. Tipper det kommer noen firmwareoppgraderingen etterhver som fikser dette.

Tror MS får litt problemer med salget hvis de ikke tilbyr full mediasupport slik som ps3ser ut til å gjøre. Det mediaavspillingsgreiene i 360 er en tragedie sammenlignet med xbox1 og XboxMediaCenter. MS kunne jo bare ha "kjøpt" gutta som har laget XBMC og porta skiten over til 360 og fått et perfekt mediacenter.

Det eneste jeg er spent på er om MS eller sony i framtiden kommer til å tilby mediacenter funksjonalitet der man kan koble til en digitalTVtuner via USB. DET hadde vært noe! :D

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Mener også å erindre at det tok nesten et halvt minutt å fyre opp en DVD film på ps2. Noen som husker? Har ihvertfall en del brente filmer jeg sleit veldig med å spille. Trodde først ikke spilleren ville spille de, intill jeg fant ut at hvis man venta lenge nok så starta de faktisk. Tipper det kommer noen firmwareoppgraderingen etterhver som fikser dette.

Tror MS får litt problemer med salget hvis de ikke tilbyr full mediasupport slik som ps3ser ut til å gjøre. Det mediaavspillingsgreiene i 360 er en tragedie sammenlignet med xbox1 og XboxMediaCenter. MS kunne jo bare ha "kjøpt" gutta som har laget XBMC og porta skiten over til 360 og fått et perfekt mediacenter.

Det eneste jeg er spent på er om MS eller sony i framtiden kommer til å tilby mediacenter funksjonalitet der man kan koble til en digitalTVtuner via USB. DET hadde vært noe!  :D

7122003[/snapback]

Problemer med salget pga. manglende mediasupport? Hvis det skal være avgjørende for salget av en SPILLkonsoll så blir jeg skuffet. Uff, jeg lengter tilbake til gode gamle dager da en spillkonsoll skulle spille spill og ikke alt annet dill dall. Det var det man hadde PC til.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg er spent på er om MS eller sony i framtiden kommer til å tilby mediacenter funksjonalitet der man kan koble til en digitalTVtuner via USB. DET hadde vært noe!  :D

7122003[/snapback]

Problemer med salget pga. manglende mediasupport? Hvis det skal være avgjørende for salget av en SPILLkonsoll så blir jeg skuffet. Uff, jeg lengter tilbake til gode gamle dager da en spillkonsoll skulle spille spill og ikke alt annet dill dall. Det var det man hadde PC til.

7122312[/snapback]

The world is changeing.

Savner vel også tida da mobilen bare var til å ringe og sende meldinger med.

Savner også tiden da vi gikk rundt med en gettoblaster på skulderen istedefor en ipod i lomma. Ting endrer seg. Ting blir mer kompakt og komplett. teknologiens hovedmål :thumbup:

Lenke til kommentar

7122003[/snapback]

7122312[/snapback]

The world is changeing.

Savner vel også tida da mobilen bare var til å ringe og sende meldinger med.

Savner også tiden da vi gikk rundt med en gettoblaster på skulderen istedefor en ipod i lomma. Ting endrer seg. Ting blir mer kompakt og komplett. teknologiens hovedmål :thumbup:

7123156[/snapback]

Akkuratt. Hvem kjøper ny bil i dag uten cdspiller med mp3, aircon, antispinn og airbag?

Lenke til kommentar
Microsoft har vel kuttet ut mediaegenskapene i 30 fordi de har sine egne dedikerte MediaCenter produkter.  Litt synd egentlig at forbrukeren skal tape på at et selskap vil presse igjennom sine løsninger.

7123783[/snapback]

Viss du synes det er ille med media center edition som blir presset på. Bare vent til Vista ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...