thaLapp Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 jeg leter etter en switch som er tråløst og 8p skjønner skal bruke den til hjemme Lan og morra mi har bærbar og trenger trådløst. har ikke funnet en billig (200-500) eller har ikke funnet noen i det hele tatt som passer til mitt bruk. er det noen her som har en link eller en anbefalelse? helst fra komplett. trenger svar snarast skal bestille nye deler til pc'n fra komplett. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) 200-500 for Trådløs 8P? Er det bare meg eller er det litt lite? Btw: Vet ikke om det finnes en gang Gjør som iknowlittle, evt kjøpe en 8-ports switch, og en trådløs sender av noe slag. Endret 18. oktober 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 du kan jo evt. velge en vanlig trådløs router og en switch i tillegg begge delene skal vel komme på mindre enn 1000 kr tilsammen Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vanskelig å finne router med 8 porter... Ville gått for Linksys wrt54gl og en 8 porters switch Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Finnes ingen switch som har 8 porter eller annet tall og samtidig jobber som en AP. Valg 1: Få tak i en trådløs router og en switch. Valg 2: Bruk eksisterende eller kjøp en router sammen med en switch og en AP. Linksys er å anbefale på det sterkeste. Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) vil bare si meg enig med Micro80 ... Linksys er å anbefale . Har selv en linksys wrt54gx4 (mimo) og den er helt flott , bra rekkevidde åsså Endret 18. oktober 2006 av iknowlittle Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 tusen takk for svar skal kjøpe en switch med 8p og så finner mamma ut om hu skal ha seg en trådløst router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå