Steina Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Passer dette hovedkortet ilag med Scythe Ninja? Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Feilpost Lesefeil Endret 23. november 2006 av Phrenetic Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hei, kan dette være løsningen på Hiper / P8 problemet ? http://www.hipergroup.com/English/products/hlc-2m1p-15.html Sitter og planlegger selv å bygge nytt, men... Takk Endret 23. november 2006 av Wild Berries Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei, kan dette være løsningen på Hiper / P8 problemet ? http://www.hipergroup.com/English/products/hlc-2m1p-15.html Sitter og planlegger selv å bygg nytt, men... Takk Det der ser bedre ut enn den kabelen jeg linket til tidligere hverfall! Fant du den i noen nettbutikker? Jeg regner med å starte med overklokking snart, så da vil det vise seg om min 4-pin kontakt holder mål! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Passer dette hovedkortet ilag med Scythe Ninja? Den skal passe ja. Passer 775 HK, så da skal det vel ikke være noe problem! Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fant ikke selve kabelen på noen nettbutikker, men fant en annen løsning : http://www.komplett.no/k/kcp.asp?sku=309565&sku=324817 Sammenligner disse to, den ene har jeg / vi to av (den på 580 Watt). Men må vell opp i den "store" for å være på den sikre siden. Link : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324817 Takk. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Passer dette hovedkortet ilag med Scythe Ninja? Den skal passe ja. Passer 775 HK, så da skal det vel ikke være noe problem! 7344712[/snapback] Bare fordi at den passer 775 HK, så betyr det ikke nødvendigvis at den passer på hovedkortet.. Hvis du ser i DENNE tråden, så passer ikke den kjølingen med det hovedkortet pga kjølingen av brikkesettet, selv om det står at kjøleren skal støtte AM2 hovedkort. Endret 23. november 2006 av Steina Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Bare fordi at den passer 775 HK, så betyr det ikke nødvendigvis at den passer på hovedkortet.. Jojo, det er sant. Har sjekket dette, og den går med en liiiten modifikasjon. Festeplaten må files litt. Visstnåkk et par minutters arbeid! Endret 24. november 2006 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan ikke si annet enn at jeg elsker dette kortet! Lenke til kommentar
BoondockSaint Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Dårlig innlegg... sry Endret 29. november 2006 av BoondockSaint Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 mulig dette er et dumt spørsmål, men hadde ikke abit en in-win bios flash app? er helt overbevist om at jeg brukte dette på gamle ic7-g spørsmålet må stilles før jeg graver frem floppydriven igjen. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 mulig dette er et dumt spørsmål, men hadde ikke abit en in-win bios flash app? er helt overbevist om at jeg brukte dette på gamle ic7-g Jo, ligger den ikke under Start>Programmer>Abit>Abit uGuru> så heter den "Flash Menu"! Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 mulig dette er et dumt spørsmål, men hadde ikke abit en in-win bios flash app? er helt overbevist om at jeg brukte dette på gamle ic7-g Jo, ligger den ikke under Start>Programmer>Abit>Abit uGuru> så heter den "Flash Menu"! 7396937[/snapback] lol ofc. jeg er ellers aldri innom start-menyen. Lenke til kommentar
Lydfreak Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Har selv dette hovedkortet. Det har vært bunnsolid siden jeg monterte det. Jeg kjøpte Enermax Liberty PSU sammen med kortet. Denne har 8-pins kontakten og er også en strålende PSU EDIT: Skriveleif Endret 29. desember 2006 av Lydfreak Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Referer til første post: Fargen på kortet er mørke blå og/eller svart der den er rød på bilde og jeg har ikke merket noe forskjell på å koble til molex kontakten til hovedkortet .... Selv på 1,9V MCH så kommer jeg meg ikke over 430 ikke en gang på 2,0V MCH jeg har hadde en 140mm vifte blåse på det ... Skulle hatt noen andre ram brikker å tste også åsså så jeg virkelig fant ut om det er HK eller RAM som stopper meg, men skulle ikke tro det var ram'n Endret 18. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bare fordi at den passer 775 HK, så betyr det ikke nødvendigvis at den passer på hovedkortet.. Jojo, det er sant. Har sjekket dette, og den går med en liiiten modifikasjon. Festeplaten må files litt. Visstnåkk et par minutters arbeid! 7347774[/snapback] Peiling på om dette var scythe ninja rev b? ..eller om det i det hele tatt vil spille noen rolle.. Vil få AW9D-MAX i posten en gang neste uke og må bestemme meg for hva annet jeg skal bestille til den nye stajonære min (kun hatt laptop siste 2 årene.) Har veldig lyst på scythe, men ble litt usikker nå :S Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ikke at jeg har dette hovedkortet, dog en kompis kommer nok til å kjøpe det. Dog jeg vil vel enten kjøre den kjøleren som følger med eller oppgradere til en Zalman 9700. Jeg har bestilt en zalman da min xp120 begynner å dra litt på årene.. Lenke til kommentar
Christ0pher Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg skulle egentlig kjøpe dette HKet jeg Men så kom Nforce 680i... Uansett, syntes det er for lite kontakter bak på I/O på kortet De skulle hatt et par flere der, så du slipper å koble alle til inni. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg skulle egentlig kjøpe dette HKet jeg Men så kom Nforce 680i... Uansett, syntes det er for lite kontakter bak på I/O på kortet De skulle hatt et par flere der, så du slipper å koble alle til inni. Som f.eks hva da? COM port? :!: Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nå har jkeg ike lyst på mitt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå