MPR_Sleepy Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Denne prosessen tar på min bærbare Dell Latitude D610 470 000kb Minne!?!?! Dette kan da ikke være meningen? Når jeg googler denne får jeg vite at det er F-Secure som kjører denne som en bakgrunns prosess. Quote: "F-Secure Anti-Virus Internet Shield Daemon. fsdfwd.exe is a process that belongs to the F-Secure Anti-Virus suite. This process should not be removed to ensure that your system is secure." Er det noen som har en logisk forklaring på dette? Takk for tid og støtte Mvh: Sleepy Lenke til kommentar
persistent Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Litt lenger nede på google fant jeg denne linken; http://www.processlibrary.com/directory/files/fsdfwd/ her kan du "Run a Free System Scan for fsdfwd.exe Related Errors" Kan være verdt et forsøk... Lenke til kommentar
MPR_Sleepy Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Kjørte scannen men trengte jo selvfølgelig og kjøpe full version for at den skulle ta full repair... Men takk for lynraskt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå