Gå til innhold

reinstallere Windows, partisjoner

Anbefalte innlegg

Hei, jeg planlegger å reinstallere windows (igjen :!: ) men det er første gang jeg skal installere på ny når jeg har Delt opp hardisken min til flere partisjoner.

Er det mulig å reinstallere uten at de andre partisjonene blir mørbanka? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg planlegger å reinstallere windows (igjen :!:  )  men det er første gang jeg skal installere på ny når jeg har Delt opp hardisken min til flere partisjoner.

Er det mulig å reinstallere uten at de andre partisjonene blir mørbanka?  :blush:

7101068[/snapback]

Og hva mener du med at andre partisjoner blir mørbanka?

http://www.petri.co.il/install_windows_xp_pro.htm

7101099[/snapback]

Det jeg mener, om det kan skje om disse partisjonene kan forsvinne ved reinnstallering av windows? eller noe lignede

Lenke til kommentar

Han mener sikkert om det er mulig å installere Windows uten at det påvirker de andre partisjonene på harddisken hans.

Ja det går. Selv har jeg 10 partisjoner i Windows. 2 av dem brukes til Windows. En til 2000 og en til XP. Når jeg reinstallerer (Hvis jeg nå går til det skrittet å reinstallere sikkelig fra Windows cd), så formaterer jeg BARE den aktuelle partisjonen. F. eks C:\

Det påvirker aldri de andre partisjonene.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Han mener sikkert om det er mulig å installere Windows uten at det påvirker de andre partisjonene på harddisken hans.

Ja det går. Selv har jeg 10 partisjoner i Windows. 2 av dem brukes til Windows. En til 2000 og en til XP. Når jeg reinstallerer (Hvis jeg nå går til det skrittet å reinstallere sikkelig fra Windows cd), så formaterer jeg BARE den aktuelle partisjonen. F. eks C:\

Det påvirker aldri de andre partisjonene.

Lykke til.

7101137[/snapback]

ja, det var det jeg mente :thumbup: takker masse for svar :)

-Knekkit

Endret av Knekkit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...