ttt Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det nærmer seg, men det er nok ikkje lett å sette ein fast dato. Ofte dukker det opp uventa problem når alt tilsynelatande er klart. Når vi oppgraderer forumet vil muligheten for det dukke opp, gi oss et par uker nå så 9415291[/snapback] Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 I disse portaltider, hva er begin.no? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 I disse portaltider, hva er begin.no? 9482051[/snapback] En samleside for alt av nyheter på nettverket. Den har nok dessverre gått i glemmeboken og er (så vidt meg bekjent) ikke i så fryktelig mye mer utvikling dessverre. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 denne trenger man ikke akkuratt i en portal men er kjekk å ha på sidenlinja "Mine topics" hadde vært fint å ha. et er litt "slitsomt" å finne frem topicsa sine noen ganger Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 "Mine topics" hadde vært fint å ha. et er litt "slitsomt" å finne frem topicsa sine noen ganger 9494785[/snapback] Hva mener du med det? Prøvd denne? https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=mytopics Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 En ting som hadde vært kjekt, men kanskje ressurskrevende(?) er å kunne få poste-statistikk på deg selv eller andre brukere for siste 24timer, siste uke, siste måned osv... Gjerne presentert som en graf. Slik det er i dag så kan man se hvor mange poster som er postet av de 10 mest aktive brukerne de siste 24timer og man kan se hvor mye man har postet i gjennomsnitt per dag siden registrering. Nå begynner det å bli noen år siden forumet åpnet å da er det vanskelig å få noe særlig informasjon ut av dette. Man kan ha vært totalt inaktiv i 2/3 av tiden man har vært registrert og så plutselig blitt aktiv. Da hadde vært interresant å se hvor mye man har postet i gjennomsnitt siste uke/mnd/år osv. Kanskje man kan få en presentasjon av i hvilke kategorier man har vært mest aktiv i nevnte tidsrom også? Jeg elsker statistikk og tall btw Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hva med noe litt mer ryddig? Kjenner en som mente at han ikke ville være her på grunn av at det var så rotete. Men det blir det vel uansett så... Hadde vært nytting med noe sånt som "hvis du ser etter helsetips, klikk her". Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hva med noe litt mer ryddig? Kjenner en som mente at han ikke ville være her på grunn av at det var så rotete. Men det blir det vel uansett så... Hadde vært nytting med noe sånt som "hvis du ser etter helsetips, klikk her". 9569983[/snapback] Det var merkelig.. for i mine øyne så er diskusjon det mest ryddige forumet jeg har vært innom. Ikke er det lov til noe flash opplegg, eller noen form for bilder i signatur.. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 "Mine topics" hadde vært fint å ha. et er litt "slitsomt" å finne frem topicsa sine noen ganger 9494785[/snapback] Hva mener du med det? Prøvd denne? https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=mytopics 9495935[/snapback] Han mener mine topics altså mine tråder. Ikke Mine innlegg. Et sted hvor man kan se alle trådene man har laget.! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "Mine topics" hadde vært fint å ha. et er litt "slitsomt" å finne frem topicsa sine noen ganger 9494785[/snapback] Hva mener du med det? Prøvd denne? https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=mytopics 9495935[/snapback] Han mener mine topics altså mine tråder. Ikke Mine innlegg. Et sted hvor man kan se alle trådene man har laget.! 9581956[/snapback] Det er da enkelt å finne. Bare trykk på brukernavnet ditt på venstre siden og så på "finn brukerens emner" Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Gå inn i profilen og klikk «Finn brukerens emner». Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vi har satt et par sider som viser noe enkel statistikk, samt inneholder artikler skrevet av personer som susler med forumet. Vi har dog valgt å vente med å slippe den til forumoppgraderingen. 9462037[/snapback] Og når er det planlagt at forumoppgraderingen vil finne sted?9468915[/snapback] Sorry for sen tilbakemelding, men jeg så vel denne postet internt for noen dager siden men jeg trodde det var annonsert her også. Vel, here it is: NabovarselVI kommer til å oppgradere forumet natt til 8.oktober, Oppgraderingen vil bli igangsatt rundt 24-tiden (ETA) av Amund og Alexander (Sistnevnte er forøvrig vår nyeste lærling). De er ferdig med sitt skift mellom klokken 7 og 9, og da skal forumet være oppgradert. Jeg, Mads og Simen er på jobb fra rundt da og fortsetter å fikse opp i alt det som tradisjonelt sett aldri vil fungere om morningen, slik at vi da i løpet av 8.oktober før være oppe på nyeste forumplattform(u)m. Så da er det bare å krysse fingrer å tær for våre slaver i drift som gjør en utrolig bra jobb Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vi har satt et par sider som viser noe enkel statistikk, samt inneholder artikler skrevet av personer som susler med forumet. Vi har dog valgt å vente med å slippe den til forumoppgraderingen. - Næmmen! Er det 2008 alt? Jeg har helt siden forumoppgraderingen ventet og ventet, men hver gang jeg har tenkt på portalen tenkt at: - TSP, ikke mas mer nå, du maser nok i andre emner, la dem få tid, men nå gikk tålmodigheten min når det gjelder denne portalen ut. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Og her kommer jeg og henger meg på.. Både det ene og det andre ser ut til å bli bare skrinlagt! Hvor blir det av oppdateringene? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Og her kommer jeg og henger meg på.. Både det ene og det andre ser ut til å bli bare skrinlagt! Mener du mye har blitt skrinlangt så kan du sende meg en PM med de du tenker på, så får du svar der. Når det gjelder denne saken så ja, vi har måttet reprioritere og har dermed desverre ikke fått det på plass enda. Jeg kommer ikke til å presisere noen ny dato for eventuell ferdigstillelse. Dog har vi fått samlet inn de ønskene vi var på jakt etter, så denne tråden har utspilt sin rolle.(En ny tråd kommer selvsagt når vi slipper nye sider) Skulle noen ha noen spørsmål er det bare å sende meg en PM, så får dere svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg