SpecialForce Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) ukas\dagens prog.ukas\dagens vits 8011081[/snapback] slenger meg på denne:D men hadde også vært kult med dagens sitat som abc startsidens nesteklikk redaksjon hadde men da måtte i såfall ikke sitatet bare gjelde fra alle topicene her... Endret 24. februar 2007 av boyeminem Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hva er egentlig en "portal" i denne sammenhengen? 7915176[/snapback] Samlingssted for alt som skjer på forumet Mao. artikkler, anbefaling av tråder ol, innhold og ting laget av brukerne ++ 7915280[/snapback] hadde vært kjekt med en lusen epost-klient for de som ikke har noen slike tilbud og orker ikke hotmail i og med at dette skal være en portal.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hadde vært kjekt med en lusen epost-klient for de som ikke har noen slike tilbud og orker ikke hotmail i og med at dette skal være en portal.. 8018524[/snapback] Det blir nok kun en portal for forumet, så nyheter fra HW og Aftenposten, epostvarsler ol. tviler jeg på at du vil få se. Men du er du på jakt etter en epostvarsler har man da alltids Gmail Notifer for Gmail og MSN Msg. for Hotmail. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 En ting som mangler på dette forumet er en oppslagsliste/guide om hvor man finner de forskjellige tingene her på forumet. Det blir stadig flere og flere kategorier på dette forumet og det blir større og større for hver eneste dag og dette er kanskje noe som har gått litt i glemmeboka egentlig. Det som imo bør komme i samsvar med portalen er en oversikt over hvor man kan poste om de forskjellig ting her på forumet, for det er ikke alle som orker å gå igjennom ALLE kategorier her for å finne en plass hvor de kan poste. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 hadde vært kjekt med en lusen epost-klient for de som ikke har noen slike tilbud og orker ikke hotmail i og med at dette skal være en portal.. 8018524[/snapback] Det blir nok kun en portal for forumet, så nyheter fra HW og Aftenposten, epostvarsler ol. tviler jeg på at du vil få se. Men du er du på jakt etter en epostvarsler har man da alltids Gmail Notifer for Gmail og MSN Msg. for Hotmail. 8033808[/snapback] jeg synes nå ennå det hadde vært kjekt med en liten epost-klient og sånn er det... jeg trenger ingen epost-varsler.. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hadde vært kjekt med en lusen epost-klient for de som ikke har noen slike tilbud og orker ikke hotmail i og med at dette skal være en portal.. 8018524[/snapback] Det blir nok kun en portal for forumet, så nyheter fra HW og Aftenposten, epostvarsler ol. tviler jeg på at du vil få se. Men du er du på jakt etter en epostvarsler har man da alltids Gmail Notifer for Gmail og MSN Msg. for Hotmail. 8033808[/snapback] takk for gmail notifier! jeg har lengtet etter noe sånt med en gang etter jeg fikk gmail Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 En ting som mangler på dette forumet er en oppslagsliste/guide om hvor man finner de forskjellige tingene her på forumet. Det blir stadig flere og flere kategorier på dette forumet og det blir større og større for hver eneste dag og dette er kanskje noe som har gått litt i glemmeboka egentlig.Det som imo bør komme i samsvar med portalen er en oversikt over hvor man kan poste om de forskjellig ting her på forumet, for det er ikke alle som orker å gå igjennom ALLE kategorier her for å finne en plass hvor de kan poste. 8041580[/snapback] Hva med å lage en slags FAQ/Kategoriliste, hvor vi har plassert spørsmål som: Q: Jeg har problemer med HDTVen min. Hvor skal jeg poste? A: Kategorien du leter etter er: Multimedia -> TV-apparater. Eller noe lignende. Mitt lille forslag iallefall. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Er det noe fremgang her eller? En liten update hadde vert fint. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) -Hjelpfunksjonen på norsk (jeg får den på engelsk ihvertfall ) -En e-mail-funskjon. Da kan mange ha f.eks. [email protected] -Vi burde få rankinger. F.eks. -Forumets klovn, Forumets spammer... Endret 13. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det hadde vært fint med noen flere artikkler fra/om div arbeidslogger. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 SirChris: Dei forslaga er heilt urelatert til arbeidet med ein portal, so lag ein eigen tråd i Tilbakemeldinger-forumet. E-post-adresser har vorte diskutert og avslått, og eg trur det er det same med slike spesialtitlar. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 SirChris: Dei forslaga er heilt urelatert til arbeidet med ein portal, so lag ein eigen tråd i Tilbakemeldinger-forumet. E-post-adresser har vorte diskutert og avslått, og eg trur det er det same med slike spesialtitlar. 8602348[/snapback] Ja, jeg misforsto denne tråden en god del! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg ønsker mer fokus på bloggfunksjonen til forumet. En "ukens blogg"-spalte hadde vært artig, på lik linje med VG og Dagbladets blogger, der det er litt status å komme på forsiden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Er det noe fremgang her eller? En liten update hadde vert fint. 8601031[/snapback] Tar sikte på å få lansert portalen nå i tidlig sommer. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 man kunne laget en funksjon som gjør at man velger hvilken type post man legger ut og sortert poster innenfor det i tillegg til de vanelige kategoriene ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ueland: jeg og sikkert de andre brukerne hadde satt pris på om du listet opp forslagene som har kommet frem her. det vil si at du lister opp alle forslag som blir vurdert å ha med. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvis det ikke er tatt med, ønsker jeg ett sted hvor man kan utlyse ønsker om tråder/guider. F.eks. ønske om en kan skrive en sticky eller en guide om "Hvordan gjøre XX i CSS?" Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vi bør få et eget underforum med "Venner og familie" eller noe i den duren. Slik at problemer med venner ikke trengs å tas opp i sex og samliv. Eller frustrasjon over at moren rydder på rommet og finner private ting. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg ønsker at knappene på forsiden skal fungerer som spoilerknapper. Slik at hvis man f.eks trykker på Kultur, så dukker underemnene opp under kultur og man kan enkelt lukke og åpne den igjen. F.eks hvis man trykker feil, så slipper man å gå tilbake, men kan bare trykke på kultur for å lukke "spoileren" Og det finnes jo finnes mange med tregt nett og at man slapp å laste opp "en ny side". Håper det kan bli slik og at dere skjønner forklaringen. Hva synes du? Dagens tips hadde jo også vært genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg