Gå til innhold

Utvikling av portal for Diskusjon.no: Ønsker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  AgentP skrev:
En tilfeldig bruker velges ut hver dag, samtidig som det blir vist bilde på forsiden?

7779895[/snapback]

Bilde på forsiden skriker jo etter oppmerksomhet, hadde blitt en meget glorete side. Å holde det stilrent, funksjonelt og kraftig vil være viktige stikkord her. Egendefinérbarhet på en del funksjoner hadde vært et gode, men jeg vet ikke hvor enkelt det er å implementere. Statistikk er alltid gøy for nerder som oss, anbefaler å publisere litt ukentlig statistikk.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
  Zethyr skrev:
Bilde på forsiden skriker jo etter oppmerksomhet, hadde blitt en meget glorete side. Å holde det stilrent, funksjonelt og kraftig vil være viktige stikkord her. Egendefinérbarhet på en del funksjoner hadde vært et gode, men jeg vet ikke hvor enkelt det er å implementere. Statistikk er alltid gøy for nerder som oss, anbefaler å publisere litt ukentlig statistikk.

7781653[/snapback]

Nå var det ikke akuratt noen som sa at bildet skulle dekke en 1600x1200 skjerm heller da... jeg mener, det er jo bare en ide? Et lite bilde nede i et hjørne skader jo evt. ingen?

Lenke til kommentar
  AgentP skrev:
Nå var det ikke akuratt noen som sa at bildet skulle dekke en 1600x1200 skjerm heller da... jeg mener, det er jo bare en ide? Et lite bilde nede i et hjørne skader jo evt. ingen?

7782313[/snapback]

Jeg, og flere jeg kjenner, ville nok ha sløst en del museklikk på å adblocke det, for å bli kvitt det :) Men for all del, dersom mange nok liker det må man jo ta det med.

Lenke til kommentar

Fint initiativ =)

Hadde vært greit å ha en oversikt (kategorisert) over nyttige forumtråder.. Som for eksempel "Ukens Tilbud" tråden, "Sikkerhetstråden" og "All verdens gratisprogrammer"..

Dessuten hadde det vært morro å ha en list over "Verdt å se" med en list over forumtråder med vanedannende virkning/underholdningsverdi/diskusjonsverdi som SO5, Tråden-med-morsomme-videoklipp (husker ikke hva den heter ^^) og Gulost/Hvitost tråden.. Dette ville bidratt til å gi alle forumbrukere ett sted å starte forumsurfingen og lede dem rett til godbitene.

Jon

BTW:

- Timens bruker er jeg mot (Unødvendig, tar plass etc..)

- Jeg er sterkt for det som ble lagt fram her om å ha et stilfult, enkelt men kraftig UI (Bare se på google ^^)

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar

Vel en ting som kunne oppgraderes på forumet er den "siste 24 timer" fungsjonen. I stedet for at den viser totalt alt som skjer på diskusjon.no de siste 24 timene kunne heller denne fungsjonen fungere slik. At er du mest aktiv i "spill" delen av forumet viser den alt av de mest leste topicene de siste 24 timene. Eller er du mest aktiv i friluft delen. Så viser den alt av det siste innen 24 timene som har gått.

På den måten vil forumet være mer personlig for den unike bruker der ute :thumbup:

Lenke til kommentar

Er endel off topic her nå. Denne tråden handler ikke om forbedringer i forumet, men ønsker for portalen. Jeg vil anbefale folk om å benytte eksisterende tråder i tilbakemeldinger om forumet, eventuelt opprette en ny hvis man ikke finner en eksisterende :)

Splitter ut enkelte av diskusjonene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...