ilpostino Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hadde tenkt til å bestille Event Horizon på play.com idag og så at det skulle komme en special edition av denne filmen på DVD. Denne filmen må jeg bare ha (må ha det. bare må ha det) da jeg synes den var veldig bra Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Den har vært ute en god stund nå på R1: Event Horizon CE Kom i april en gang Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) CE!? Jeg bestilte denne (den "vanlige") for evigheter siden på play, men ikke pokker om jeg lar en CE gå ubestilt forbi. Venter på sone 2 dog.. Takk for tipset! Endret 18. oktober 2006 av AndyG Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Den har vært ute en god stund nå på R1: Event Horizon CEKom i april en gang 7100979[/snapback] CE = ? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 har tenkt til og kjøpe Event Horizon jeg å. hørt den eier Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Collectors Edition, eller den heter Special Collectors Edition aka SCE Og den ser ut som om den har stort sett det samme ekstramatriellet: DISC ONE Audio commentary by director Paul W.S. Anderson, and co-producer Jeremy Bolt DISC TWO "The Making of Event Horizon" -featurettes: -Into the Jaws of Darkness -The Body of the Beast -Liberate Tutume Ex Infernis -The Scale to Hell -The Womb of Fear "Secrets" - 3 deleted scenes (with optional audio commentary by director Paul W.S. Anderson) "The Unseen Event Horizon" (with optional audio commentary by director Paul W.S. Anderson): -Deleted scene (storyboard) -Conceptual artwork "The Point Of No Return: The Filming Of Event Horizon": 4 featurettes Theatrical trailer Video trailer Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har hørt det skal komme en forlenget utgave av denne filmen. Noen som vet noe mer om det? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Coveret ser meget snasent ut. Noen som vet hvor man bestiller denne? Har studert alle UK nettbutikker, men ser ikke dette bildet på noen av butikkene... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 EzyDVD men der er den utsolg for tiden, har sett den et par steder til men det står helt stille så jeg husker ikke hvor... Men prøv i denne tråden så er det sikkert noen som klarer å grave opp en kopi Guide for kjøp av DVD filmer på nett Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Coveret ser meget snasent ut. Noen som vet hvor man bestiller denne? Har studert alle UK nettbutikker, men ser ikke dette bildet på noen av butikkene... 7101692[/snapback] vil også ha Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bestilte nettopp hos Platekompaniet. De har den også hos Zailor, CDON, PlayX, DVDHuset, og så videre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Bestilte nettopp hos Platekompaniet. De har den også hos Zailor, CDON, PlayX, DVDHuset, og så videre. 7105093[/snapback] hos platekompaniet kommer den ikke inn før om cirka en uke.... skal prøve å forhåndsbestille den på Oslo City imorgen... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Platekompaniet sendte mitt eksemplar i dag. Som forventet egentlig, siden de fleste butikker ofte får inn eksemplarer før release. Edit: skrivefeil som vanlig. Endret 20. oktober 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Fikk filmen idag, dagen etter den var sendt. Mildt sagt lekker innpakning. Trodde faktisk det var Nightmare on Elm Street boksen som kom, så tykk var innpakningen. Og den har DTS. Endret 21. oktober 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Denne VoH-versjonen må jo bare anskaffes! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 trodde jeg skulle få vanlig cover da det ikke stod noe om collectors edition på sidene til play.com.. men fikk collectors edition i posten idag. deilig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 faen det er farlig å henge på denne delen av forumet, tildliger denne uken tvang manx meg til å bruke €170 og nå måtte jeg kjøpe denne også, og siden jeg ikke gidder å betale 30kr i frakt for en film, måtte jeg kjøpe trilogy of the dead. I hete you People! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja legg all skylden på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå