Lillemester Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Jeg ønsker å kjøpe Geforce 256 MB eller 512 MB, men hva anbefaler dere hvilke merke f.eks Asus, XFX, Gainward eller annet? [PS: Jeg spiller med FS2004 / Flight simulator X som krever mye grafikk.] Min maskinen: Cybercom 3.4 GHz [intel 4E]; TwinMOS 2048MB DDR PC3200 Dual; Nvidia Geforce 6610 XL (PCI Express x16; Minne 128 MB) Spesifikasjoner Hovedkortet: MS-7091 v1.x MikroATX mainboard. MS-7091 v1.x mainboard baserer på Intel® 915P og Intel® ICH6R chipset for optimal systemeffektivitet. Utformet montere den avansert Intel® Pentium Prescott LGA775 prosessor, MS-7091 v1.x mainboard leverer en høy prestasjon og profesjonell skrivebordplattformløsning. Se bilde Motherboard Skjermkort: 1. En PCI Uttrykker x16 åpning (støtter PCI Uttrykker bussspesifikasjon v1.0a ettergivende). 2. Tre 32-bits v2.3 Behersker PCI bussåpninger (støtte 3.3v/5v PCI bussgrensesnitt). - Andre PCI åpning (PCI2, i blå farge) støtter 2 hovedinnretninger. Se bilde Nvidia Skjelden skjermkort aktiver ikke pga hovedkortet. Derfor jeg spørrer dere som har erfaringer om skjermkort som kan dere anbefaler meg slik at jeg kjøper riktig skjermkort til datamaskinen min. Jeg må si at jeg takker dere fordi dere er snill til å hjelpe og råd om skjermkortet. Hjertelig tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Prisklasse? Det du trenger er et PCI-express skjermkort. Til dags dato er det vel 7900gto (512mb: https://prisguiden.no/product.php?productId=52675) til 2100 som gir mest penger/ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå