Gå til innhold

trenger forslag til kabinett

Anbefalte innlegg

lurer på om noen har et forslag til et kabinett som jeg kan modde litt for bedre temputveksling.

har sett på intel core 2 duo, og tenkte å bruke en NH-U12 til kjøling. hadde tenkt å overklokke en del. Det jeg hadde tenkt å gjøre var å se om jeg kunne montere den på hovedkortet slik at jeg kan lage en funnel som blåser lufta rett fra ribbene og ut av toppen på kabinettet, evt med en grill/netting i toppen. Usikker på om PSU kommer i veien for dette.

for øvrig skal jeg ha fire disker i kabinettet, og to optiske drev. eller skal det være minst mulig og lettest mulig. aller helst hadde jeg nok ønsket meg et kabinett med løs hovedkortplate slik at jeg slipper å skru ut hovedkortet hver gang jeg skal mekke litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe fint at du skulle foreslå det. jeg har et stående ved siden av meg nå.

ville egentlig ha noe som var litt mindre og lettere enn det.. ;) jeg er sikker på at det jeg har er veier over 30 kg med alle diskene.

er jo drevene som gjør krever plass her, samt et fhv stort hovedkort (aw9d tenkte jeg)

jeg har sett på klassikeren aopen hf50a eller hva den heter, bygd en god del pcer for andre med det kabinettet. Men dette er litt smått mht harddisker.

årsaken til at jeg ønsker 4 diskplasser er pga raidoppsett.

det trenger ikke å være så himla fancy, bare det er laget at et materiale som er lett å jobbe med (kutte evt slipe) og det er stort på innsiden men lite på utsiden :O

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...