Gå til innhold

Ny Deler/Maskin Max 3000-6000

Anbefalte innlegg

Hei

Skal sette opp en "ny" maskin til en kompis av meg, han har kabinett, mus, tastatur, skjerm. Jeg har satt opp et intel system som jeg mener skal være greit nok. Hva jeg er usikker på er hovedkortet. Cpuen og Skjermkortet skal riktignok være veldig bra til den prisen? PCen skal IKKE overklokkes, den skal også brukes til litt gaming, er usikker på hvordan slags gaming han holder på med men han whinet veldig mye om det første maskinen jeg satte samen til han til lusne 5000. så helst vil jeg at han skal kunne spille Hitman Blood Money med smooth grafikk. Takker igjen for alle forslag

grunnen til at jeg har tatt med en ny psu er at han har en fattig qtec psu på 250-300w elns så jeg mener at han sterkt trenger en ny psu.

her er handlevogna

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=36555.

EDIT: Hvis dere klarer og sette opp bedre oppsett med AMD/NVIDIA eller AMD/ATI o.l så gi meg et forslag, HUSK prisen må IKKE gå over 6000 helst under.

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke være til meg men en kompis, håper flere kan kommed med inspill med setupen slik at jeg vet at det ikke går til helvete slik som sist gang, ble skikkelig mye surr. Vet ikke hvordan han klarte og ødelegga maskinen så mange ganger men jeg måtte skifte psu viften, vifta på cpuen og reinstalere windows omtrent 1000000 ganger >_<

Lenke til kommentar
Spar litt penger, og velg ett X1950PRo, det yter bedre enn X1900GT også. Tilsvarer ca. X1900XT 256 mb.

7105071[/snapback]

Ikke fullt så bra som X1900XT i følge hothardware.com. Selv vurderer jeg å kjøpe X1900XT for 1995,- hos komplett framfor å vente på X1950 Pro. Verdt de ekstra 250kr i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...