Gå til innhold

IGN redaktørene diskuterer PS3/X360/Wii

pcee

Anbefalte innlegg

Det er jo et yndet tema: PS3 eller X360 eller kanskje Wii er best i verden. På samme måte finnes det mennesker som kun drikker pepsi og andre som må ha cola. Mye av det som er blitt sagt er rykter, noe er fakta, noe er fri fantasi.

Noen av de som har testet alle systemene, redaktørene i IGN US, satte seg ned og hadde ordskifte om de tre og resultatet kan ses her i IGN Weekly 29:

http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html

Jeg klarer sant og si ikke å engasjere meg voldsomt i debatten, men jeg må si at jeg synes den har vært underholdene hittil. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
COD3 til 360 kjører foreløpig 60fps i forhold til PS3 sine 30, så ser det også bedre ut?  Ikkje dårlig optimalisering ute å går då nei.

7103839[/snapback]

Har jo ikke sett spillet ennå, så har bare den diskusjonsvideon som foreløpig bevis. Men ingen andre i redaksjonen der sa han i mot hvert fall.

Nå er det jo litt tid igjen til release, så ting kan jo endre seg. Og utvikleren har jo sittet på ferdig 360 hard ware lengre enn de har sittet på PS3 hardware. Så det er jo i hvert fall ingen fasit på hvordan konsollene presterer generelt.

Men egentlig - jeg driter i hvordan det ser ut på PS3 bare det ser fantastisk ut på 360. Blir ingen PS3 på denne siden av jula så, sa da kan det være det samme. Spillet kjøpes uansett til 360.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...