Macint0sh Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Driver og bygger ny maskin i et In-Win Q500N. Mener at jeg har plugget alt i der det skal være, men det har jeg tydeligvis ikke. Når jeg trykker på powerknappen er maskinen helt død. *Ingenting* skjer. Jeg har ingen anelse om hva jeg skal foreta meg nå, så alle tips er kjekke. Strømforsyningen min har to kabler som er merket, nemlig P1 og P2. Jeg antar at P1 er power 1, og den har jeg plugget inn der den skal på hovekortet. Jeg aner dog ikke hva jeg skal gjøre med P2. Hjelp! Lenke til kommentar
Milla Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Muligens har du bare koplet ledningene (til knappene på kabinettet) feil på hovedkortet. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Det å koble Power, reset, speaker osv ledningene på hovedkortet er en så godt som umulig jobb. Fatter aldri hvor de forskjellige sakene skal. btw du har huska å koble HK til PSU? (ja selvsagt har du det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå