Gå til innhold

Skikkelig kræsj i windows!


Anbefalte innlegg

HEY!! Skal prøve å la det at jeg er drit forbanna på windows ikke gå utover posten.

 

Drev og kopierte noe fra den eksterne harddisken min og plutselig ble pcen stille. jeg prøvde å trykke noe. da kom det (Not Responding). Prøvde CTRL + ALT + Delete. og da låste alt seg.. Så dro jeg ut kablen til harddisken som fikser alt som regel.. og explorer starte opp igjen. så kom melding Skriving til (J:)\Software mislykket. Denne filen eller mappen kan være ødelagt, eller no sånt..

Så sjekka jeg harddisken der var alle mapper tomme og all musikken min ble det feilmelding på. ikke opera, IE, eller firefox funka å starte.

Absolutt ikke noe funka. Tok en evighet før Valgmenyen kom fram (Logg av, Skru av, Restart)

 

Så prøvde jeg å koble ut harddisken og da var den fortsatt der i Windows. så restarta jeg siden nettet mitt på akkuratt denna pcen blir borte til jeg restarter, og harddisken klikka. da brukte den over en halv time i Windows is shutting down.

Før den halvtime kom det masse meldinger i Shutdown om at skriving til harddisken ble mislykket.

 

Så når jeg starta opp igjen funket alt..

 

 

Detta er et problem som jeg skjelden har opplevd.

Harddisken har alltid vært treg med ting, og har klikket litt med komprimering og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...