somethingblue Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 jeg sitter med windows xp. er det noen mulighet for meg å få foreksempel dette som ident: [email protected] noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få fikset det ? Lenke til kommentar
lif Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 18:22, skrev somethingblue:jeg sitter med windows xp. er det noen mulighet for meg å få foreksempel dette som ident: [email protected]noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få fikset det ? skaff det linux Lenke til kommentar
dEv Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 En enkel løsning hadde vært å plage operne på den irc servern du henger på helt til de gir deg en spoof :razz: En annen løsning er å kjøpe seg shell hos en shell-leverandør med et par kjekke vhoster som EasyISP eller Linuxnation (finner tester og omtaler av mange shell-leverandører på Shells.no Den siste metoden, som er både vanskelig og tidskrevende for nybegynnere er å sette opp en box og så kjøpe et domene og be ISP'n din binde dette mot ditt abonnement (kan bli litt vanskelig om du har dynamisk ip :razz: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå