VikinGz Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg lurer på noe angående lovligheten med fildeling. Som kjent er kopiering mellom venner og nettvenner lovlig. Hvis man da bruker dc eller torrent som bare venner og nettvenner bruker (ca 25-30stk) Også kommer mister Norske antipiratgruppene og snoker og ser du bruker dc eller torrent til å laste ned og dele filer... Du får noen dager senere ett brev i postkassa med søksmål... blablabla.. Hvor står du da? Syns det er litt kjipt å bruke vpn oppkobling når programmet er der og vennen mine sitter rundt om kring i norge og bruker det til å snakke dele musikk med hverandre osv... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 I et innestengt torrent samfunn så skal vel ikke myndigheter "finne" deg uansett om det er lovlig/ulovlig? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 I et innestengt torrent samfunn så skal vel ikke myndigheter "finne" deg uansett om det er lovlig/ulovlig? 7100079[/snapback] Hva me dc da? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva me dc da? 7100648[/snapback] Ikke der heller så lenge man holder seg til private hubber.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva me dc da? 7100648[/snapback] Ikke der heller så lenge man holder seg til private hubber.. 7102089[/snapback] ok Takk for svaret... Da sitter ikke jeg i klema nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå