Gå til innhold

Kjøper/Hører du fortsatt på Vinyl


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3. tråden du sier det i, virkelig stort for deg det..

 

_______

 

Ingen som vet om noen som selger matter? Og skal skaffe meg denne sweet thang så fort jeg ikke har andre prioriteringer:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

f34b_1.JPG

:love: eller denne:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

4395A.jpg

Bang & Olufsen kan lage strøkne elektroniske ting, som faren til en venn av meg sa om B&O tv'n sin "Det er ikke en tv, det er ett møbell" :p

Lenke til kommentar
3. tråden du sier det i, virkelig stort for deg det..

7588319[/snapback]

Muligens den 5 faktisk. Om andre forum tells. Men er det så rart. "kjøper du vinyl" - "ja, kjøpte *sett inn plate* i stad" "hvilke plate kjøpte du sist" - "*sett inn platenavn*" og "tråd med generell metallpreik" - "Ich kjøpte die *sett inn plate* platte i dag"

 

Og det er nok like stort for meg, som det er for deg å jatte om at du skal kjøpe et eller annet middelmådig B&O produkt kun fordi du synes navnet er jævela barskt.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Holder med Hvilken plate kjøpte du sist, og navnet har ingenting å si for at jeg har lyst på den. Jeg kommer sjeldent til å spille platene mine (bare Heavy Metal platene for de er ikke noe å "samle" på sånn sett) så da er design viktigst for meg, og den der er jo strøken. Og Bang & Olufsen er ett kvalitetsmerke, ikke noe middelmådig.

Lenke til kommentar

Jeg hører fortsatt på vinyl (fortsatt og fortsatt - har nettopp begynt). Fikk endelig phono preamp til jul, så nå skal jeg begynne å bruke spilleren mer (var ikke noe særlig futt uten preamp).

 

Kjøper bare billige og brukte LP-er fordi jeg må prioritere CD-samlinga. Har mye klassisk etter faren min, og har fått tak i endel gammel rock diverse steder. Har funnet litt youngstorget(han som står der har både nytt og gammelt), og fant noen plater i en brukt/antikk-sjappe i bogstadveien (lite utvalg tho).

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Har 3stk vinyler av Tool, skjønner ikke hvorfår jeg gadd å kjøpe dem engang..  :hrm:

7588652[/snapback]

Fanboyizm

7588908[/snapback]

 

hmm hva mente du med? :dontgetit:

7596076[/snapback]

Du er fanboy av Tool. Jeg f.eks har kjøpt bøker skrevet av en i ett band osv fordi jeg er stor fan :p På samme måte kjøpte du plate, bare fordi du er stor fan.

Lenke til kommentar

Vinyl ja! Kjøpte KIK Bjølsen Høspital her om dagen. Foreldrene mine har alltid kjøpt masse musikk så har masse masse vinyl plater fra dems tid til nå :p Spiller vinyl pga feelingen og kvaliteten. Men på anlegget vi har hjemme spiller SACD'er mer oppløst og klart enn vinyl syns jeg, man har kanskje noe med at platespilleren ikke er av den beste...

 

Får kjøpt ny og gammel vinyl i Tønsberg hos Musikkverket (tror det var det de het) ved det lille torget utenfor farmanstredet som ligger mot Smuget.

 

Syns det også er kult at mange av "nåtidens" artister gir ut på vinyl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...