Lungemannen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Vinyl er digg. Sjelden jeg kjøper det, men herre så herlig å sette på en plate og synke ned i godstolen. Kjøpte forresten Camel - Mirage og Tangerine Dream - Stratosfear på vinyl på en bruktsjappe i London for en stund siden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kjøpte I - Between two worlds l. edition på lp i dag Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 3. tråden du sier det i, virkelig stort for deg det.. _______ Ingen som vet om noen som selger matter? Og skal skaffe meg denne sweet thang så fort jeg ikke har andre prioriteringer: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eller denne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bang & Olufsen kan lage strøkne elektroniske ting, som faren til en venn av meg sa om B&O tv'n sin "Det er ikke en tv, det er ett møbell" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) 3. tråden du sier det i, virkelig stort for deg det.. 7588319[/snapback] Muligens den 5 faktisk. Om andre forum tells. Men er det så rart. "kjøper du vinyl" - "ja, kjøpte *sett inn plate* i stad" "hvilke plate kjøpte du sist" - "*sett inn platenavn*" og "tråd med generell metallpreik" - "Ich kjøpte die *sett inn plate* platte i dag" Og det er nok like stort for meg, som det er for deg å jatte om at du skal kjøpe et eller annet middelmådig B&O produkt kun fordi du synes navnet er jævela barskt. Endret 27. desember 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Holder med Hvilken plate kjøpte du sist, og navnet har ingenting å si for at jeg har lyst på den. Jeg kommer sjeldent til å spille platene mine (bare Heavy Metal platene for de er ikke noe å "samle" på sånn sett) så da er design viktigst for meg, og den der er jo strøken. Og Bang & Olufsen er ett kvalitetsmerke, ikke noe middelmådig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg kommer sjeldent til å spille platene mine så da er design viktigst for meg, og den der er jo strøken. 7588437[/snapback] Penger i dass mao. Men ja, det var fint design på spillerne. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har 3stk vinyler av Tool, skjønner ikke hvorfår jeg gadd å kjøpe dem engang.. Er de første og siste vinylene jeg kommer til å kjøpe. Holder meg til cd-plater Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har 3stk vinyler av Tool, skjønner ikke hvorfår jeg gadd å kjøpe dem engang.. 7588652[/snapback] Fanboyizm Lenke til kommentar
Hundremeterskogen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er koselig med vinyl, men det er noe rart med kontakten mellom platespilleren og høytalerene, og jeg tror ikke det er så mange som kan fikse sånne ting lenger. altså, såpass gammel teknologi. det hender hvertfall jeg hører noen plater på den høytaleren som fungerer! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg fikk Led Zepplin - 1 til jul! Også har jeg hørt rykter om at Akers Mic skal starte opp igjen med en butikk med bare vinyl! Håper det er sant Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjøpte Arcturus - Sideshow Symphonies dobbel LP i går Lenke til kommentar
ersa Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Torpen: Hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Torpen: Hvor fikk du tak i den? 7592543[/snapback] No Prayer i Drammen 165kr Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har 3stk vinyler av Tool, skjønner ikke hvorfår jeg gadd å kjøpe dem engang.. 7588652[/snapback] Fanboyizm 7588908[/snapback] hmm hva mente du med? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg hører fortsatt på vinyl (fortsatt og fortsatt - har nettopp begynt). Fikk endelig phono preamp til jul, så nå skal jeg begynne å bruke spilleren mer (var ikke noe særlig futt uten preamp). Kjøper bare billige og brukte LP-er fordi jeg må prioritere CD-samlinga. Har mye klassisk etter faren min, og har fått tak i endel gammel rock diverse steder. Har funnet litt youngstorget(han som står der har både nytt og gammelt), og fant noen plater i en brukt/antikk-sjappe i bogstadveien (lite utvalg tho). Endret 28. desember 2006 av eirik1989 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Ingen som vet om noen som selger matter? Og skal skaffe meg denne sweet thang så fort jeg ikke har andre prioriteringer: 7588319[/snapback] De selger matter hos stereofil i oslo www.sereofil.no Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har 3stk vinyler av Tool, skjønner ikke hvorfår jeg gadd å kjøpe dem engang.. 7588652[/snapback] Fanboyizm 7588908[/snapback] hmm hva mente du med? 7596076[/snapback] Du er fanboy av Tool. Jeg f.eks har kjøpt bøker skrevet av en i ett band osv fordi jeg er stor fan På samme måte kjøpte du plate, bare fordi du er stor fan. Lenke til kommentar
Limeeg Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vinyl ja! Kjøpte KIK Bjølsen Høspital her om dagen. Foreldrene mine har alltid kjøpt masse musikk så har masse masse vinyl plater fra dems tid til nå Spiller vinyl pga feelingen og kvaliteten. Men på anlegget vi har hjemme spiller SACD'er mer oppløst og klart enn vinyl syns jeg, man har kanskje noe med at platespilleren ikke er av den beste... Får kjøpt ny og gammel vinyl i Tønsberg hos Musikkverket (tror det var det de het) ved det lille torget utenfor farmanstredet som ligger mot Smuget. Syns det også er kult at mange av "nåtidens" artister gir ut på vinyl. Lenke til kommentar
Number 7 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg skal begynne å samle på vinyler. Jeg har platespiller, men får ikke tak i stift Har en Silver SS83L. Umulig å få tak i Endret 3. januar 2007 av henriksand Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jepp. Prøver å få favorittplatene på vinyl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå