marius90 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) hei, sliter veldig med å få chronicles of riddick spillet mitt til å virke nå, det kommer fram en feilmelding(se vedlegg) når jeg prøver å kjøre spillet, aner ikke hva det kommer av, for jeg har spilt dette spillet på denne pc'n før uten noe problem, men avinstalerte det igjen, men har lyst til å spille det igjen nå, men det virker ikke, så om noen har peil på hvorfor det ikke vil starte opp så si gjerne ifra. Endret 22. oktober 2006 av marius90 Lenke til kommentar
Lapstuen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 hmmm, dette virket rart. Kan desverre ikke hjelpe deg med problemet ditt, men kanskje et søk på google kan komme fram med litt informasjon. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) bare glem det. Endret 21. oktober 2006 av marius90 Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 har googla litt nå, og har sett felre med samme problemet, de får beskjed om å innstalere sp2/sp1, men jeg har jo enten sp1 eller sp2 tror jeg, så hvorfor får jeg denne meldingen da? hvordan skjekker jeg kjapt hvilken sp jeg har på pc'n? Lenke til kommentar
biips Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 har googla litt nå, og har sett felre med samme problemet, de får beskjed om å innstalere sp2/sp1, men jeg har jo enten sp1 eller sp2 tror jeg, så hvorfor får jeg denne meldingen da? hvordan skjekker jeg kjapt hvilken sp jeg har på pc'n? 7117659[/snapback] du må patche spillet Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 .. hvordan skjekker jeg kjapt hvilken sp jeg har på pc'n? 7117659[/snapback] Høyreklikk på "Min Datamaskin" Gå på egenskaper. Hvilken SP du b enytter skal stå der (og bruker du SP1 eller lavere anbefales at du oppgraderer til SP2, slik at du får med deg alle sikkerhetsoppdateringene fra Microsoft.). Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 det står bare version 2002, står ikke noe mer. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 har funnet ut at jeg ikke har sp2, prøver å finne det på windows update, men den vil ikke finne den, men ser den har vært prøvd å nedlasta før, men det står "failed" ved siden av hva gjør jeg? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 problemet er løst, innstalerte service pack 1, så virket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå