Gå til innhold

Noen som har nokia 6288?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som tittelen sier:

Noen som har nokia 6288??  :)

Tenkte å kjøpe meg en, men jeg lyst å høre de som har denne mobilen om den er bra osv, før jeg kjøper den..

(har ikke lyst å gå i 6280 fella..  :thumbdown: )

Takker alle som svare.. :thumbup:

7099634[/snapback]

Jeg har, men er ikke helt fornøyd. "lokket" er fortsatt like skranglete som på 6280, og det finnes ikke MMS og WAP oppsett for den enda...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har også en 6288. Kjøpte den forrige uke, og den fungerer foreløpig veldig bra! :w00t:

Telefonen er veldig rask og brukervennlig. Menyene er veldig oversiktlige og lett å tilpasse. Kjekt at man kan bruke ting som ligger på minnekortet som feks som bakgrunner og ringetoner. Har hatt LG tidligere, og da måtte man flytte det over til internminnet for å bruke det :hrm:

Kameraet er jeg meget fornøyd med, og særlig videofunksjonen! God lyd og klare bilder, men det avhenger jo mye av hvilken belysning du har. Knipsing av bilder kan du kun gjøre med kameraet bakpå telefonen. Nokia har vel tenkt at vi helst vil bruke 2mpx kameraet til å ta bilder med, og ikke det som har litt dårligere oppløsning..

Når det gjelder mms og wap oppsett, så jeg at tele2 hadde fått oppsettet til 6288. Men jeg bruker selvfølgelig telenor :thumbdown: og de har kunn oppsett til 6280. Men 6280 og 6288 er jo ca samme telefon, med kun noen få endringer. Så jeg bestilte oppsettet til 6280, og det fungerer :)

"Skranglingen" i lokket som så mange nevner om både 6280 og 6288 har ikke plaget meg noe særlig.

Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med telefonen sålangt. :D

Anbefales!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg brukt telefonen en stund, og merker at videosamtalene er meeeget hakkete på den i forhold til andre tilsvarende telefoner. Det blir kun en artig kuriositet man bruker på fest for å imponere venner og bekjente, men stor nytteverdi finnes ikke. Ikke på 6288 i allefall.

Lenke til kommentar
Nå har jeg brukt telefonen en stund, og merker at videosamtalene er meeeget hakkete på den i forhold til andre tilsvarende telefoner. Det blir kun en artig kuriositet man bruker på fest for å imponere venner og bekjente, men stor nytteverdi finnes ikke. Ikke på 6288 i allefall.

7280326[/snapback]

Ut ifra mine erfaringer er videosamtaler i elendig kvalitet og ganske meningsløst, testet med N80 og K800i. Hvis også 6288 er på denne lista, muligens det rett og slett er så dårlig videotelefoni er :)

Lenke til kommentar
tidenes fiasko telefon 6280 erstattes av 6288...å alikevel er d snakk om å kjøpe denne

Snakke om å oppsøke  trøbbel

7281905[/snapback]

Ha du prøvd telefonen? Min fungere perfekt! Men hørte at en kollega av broren min hadde kjøpt en telefon med telenor binding, og den var det noe feil med. Vet ikke hva feilen var da men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...