iDude Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Link! Og RBK gir seg ikke med å mobbe. De blomstene der var ikke ment som trøst 7199026[/snapback] He he.. Det er jo litt morsomt og da! 7199051[/snapback] Så lenge det ikke dreier seg om ditt lag så RBK-fansen vinner herved prisen "årets mest arrogante supportere", og om det faktisk var mulig ville de vunnet prisen for "årets dårligste vinner". Bare en supporterskare som ikke har møtt signifikant motgang på, tja, to tiår(?), greier å synke så lavt. Og jeg har fortsatt lite til overs for Molde FK, så det er sagt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Så lenge det ikke dreier seg om ditt lag så RBK-fansen vinner herved prisen "årets mest arrogante supportere", og om det faktisk var mulig ville de vunnet prisen for "årets dårligste vinner". Bare en supporterskare som ikke har møtt signifikant motgang på, tja, to tiår(?), greier å synke så lavt. Og jeg har fortsatt lite til overs for Molde FK, så det er sagt. 7202282[/snapback] Huh? Jeg heier jo på Molde. (Eller misforstår jeg nå?) Heia Molde, det er fortsatt håp Lenke til kommentar
iDude Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Så lenge det ikke dreier seg om ditt lag så RBK-fansen vinner herved prisen "årets mest arrogante supportere", og om det faktisk var mulig ville de vunnet prisen for "årets dårligste vinner". Bare en supporterskare som ikke har møtt signifikant motgang på, tja, to tiår(?), greier å synke så lavt. Og jeg har fortsatt lite til overs for Molde FK, så det er sagt. 7202282[/snapback] Huh? Jeg heier jo på Molde. (Eller misforstår jeg nå?) 7205035[/snapback] Ah... Siden du syns det var morsomt antok jeg du ikke holdt med molde Endret 2. november 2006 av ibrotha Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Ah... Siden du syns det var morsomt antok jeg du ikke holdt med molde 7205592[/snapback] Vel.. det er ikke hysterisk morsomt. Men det er jo litt morsomt med "fiendskapet" mellom Molde og RBK. Det har jo alltid vært et hatoppgjør. Sånne ting hører på en måte med. Må bare se det komiske i det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Klassikere oppgjørene mellom Molde og Rosenborg ja, kommer til å bli rart uten det neste år. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ah... Siden du syns det var morsomt antok jeg du ikke holdt med molde 7205592[/snapback] Vel.. det er ikke hysterisk morsomt. Men det er jo litt morsomt med "fiendskapet" mellom Molde og RBK. Det har jo alltid vært et hatoppgjør. Sånne ting hører på en måte med. Må bare se det komiske i det 7207230[/snapback] Vel, om min klubb hadde rykket ned og RBK-supporterne hadde gitt klubben et slikt spark i siden hadde jeg neppe sett det morsomme i det. En ting er hetsing av motstanderne, som er en naturlig og ganske artig del av supporterkulturen. Men når klubber rykker ned burde man vise litt medfølelse i alle fall Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 ]Vel, om min klubb hadde rykket ned og RBK-supporterne hadde gitt klubben et slikt spark i siden hadde jeg neppe sett det morsomme i det. En ting er hetsing av motstanderne, som er en naturlig og ganske artig del av supporterkulturen. Men når klubber rykker ned burde man vise litt medfølelse i alle fall 7209014[/snapback] Dette var vel i sammenheng med at Molde først hadde med den banneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå