Gå til innhold

Trønderhetsing av MFK

Mirann

Anbefalte innlegg

Link!

Og RBK gir seg ikke med å mobbe. De blomstene der var ikke ment som trøst :D

7199026[/snapback]

He he.. Det er jo litt morsomt og da! ;)

7199051[/snapback]

Så lenge det ikke dreier seg om ditt lag så ;)

RBK-fansen vinner herved prisen "årets mest arrogante supportere", og om det faktisk var mulig ville de vunnet prisen for "årets dårligste vinner". Bare en supporterskare som ikke har møtt signifikant motgang på, tja, to tiår(?), greier å synke så lavt.

Og jeg har fortsatt lite til overs for Molde FK, så det er sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge det ikke dreier seg om ditt lag så  ;) 

RBK-fansen vinner herved prisen "årets mest arrogante supportere", og om det faktisk var mulig ville de vunnet prisen for "årets dårligste vinner". Bare  en supporterskare som ikke har møtt signifikant motgang på, tja, to tiår(?), greier å synke så lavt.

7202282[/snapback]

Huh? Jeg heier jo på Molde. (Eller misforstår jeg nå?)

Heia Molde, det er fortsatt håp :D

Lenke til kommentar
Så lenge det ikke dreier seg om ditt lag så  ;) 

RBK-fansen vinner herved prisen "årets mest arrogante supportere", og om det faktisk var mulig ville de vunnet prisen for "årets dårligste vinner". Bare  en supporterskare som ikke har møtt signifikant motgang på, tja, to tiår(?), greier å synke så lavt.

7202282[/snapback]

Huh? Jeg heier jo på Molde. (Eller misforstår jeg nå?)

7205035[/snapback]

Ah... Siden du syns det var morsomt antok jeg du ikke holdt med molde :) Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Ah... Siden du syns det var morsomt antok jeg du ikke holdt med molde :)

7205592[/snapback]

Vel.. det er ikke hysterisk morsomt. Men det er jo litt morsomt med "fiendskapet" mellom Molde og RBK. Det har jo alltid vært et hatoppgjør. Sånne ting hører på en måte med. Må bare se det komiske i det :)

Lenke til kommentar
Ah... Siden du syns det var morsomt antok jeg du ikke holdt med molde :)

7205592[/snapback]

Vel.. det er ikke hysterisk morsomt. Men det er jo litt morsomt med "fiendskapet" mellom Molde og RBK. Det har jo alltid vært et hatoppgjør. Sånne ting hører på en måte med. Må bare se det komiske i det :)

7207230[/snapback]

Vel, om min klubb hadde rykket ned og RBK-supporterne hadde gitt klubben et slikt spark i siden hadde jeg neppe sett det morsomme i det. En ting er hetsing av motstanderne, som er en naturlig og ganske artig del av supporterkulturen. Men når klubber rykker ned burde man vise litt medfølelse i alle fall :)
Lenke til kommentar
]Vel, om min klubb hadde rykket ned og RBK-supporterne hadde gitt klubben et slikt spark i siden hadde jeg neppe sett det morsomme i det. En ting er hetsing av motstanderne, som er en naturlig og ganske artig del av supporterkulturen. Men når klubber rykker ned burde man vise litt medfølelse i alle fall :)

7209014[/snapback]

Dette var vel i sammenheng med at Molde først hadde med den banneren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...