Mirann Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/molde/article774643.ece «Molde - denne lille byen ved fjorden, med det lille, gode fotballaget - har alltid vært storleverandør av klyser til norsk toppfotball» Også Magne Hoseth får så solbrillene flagrer. «Magne Hoseth kan rykke ned. Jeg kan merke jubelen stige der ute (...) At Gucci-gutten neste sesong kanskje må gni håret inn med gele foran skitne 1. divisjonsspeil i Sogndal og Sarpsborg mens nesten ingen andre enn TV 2 bryr seg», skriver trønderen. :!: Jeg ler meg ihjel. Jeg bor i Molde og heier på MFK, men dette er så sant som det er sagt. Det er ikke til å legge under en stol at det er mange klyser her HEIA MFK http://www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article...05/1014/CUPQUIZ Skulle gjerne ha lest hele artikkelen. Noen som har link? Lenke til kommentar
_k-man_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Spiler det noen rolle om folk i nisse-norge ser på personer som 'klyser' bare fordi dem vet hva som er kult, og ikke er redd for å gå rundt med gucci briller etc.? Magne Hoseth er en helt ok spiller, og bør jo vurderes ut av hva han gjør mellom målene på fotball banen, og ikke hva slags klær og solbriller han bruker... Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 folkens, våkn opp og lukt på kaffien. Å hetse nabolag, og da mener jeg ikke ditt nærområde, er jo grunnsteinen i det å være fotballsupporter. Dette blir jo nesten som å forvente at folk fra bodø skal snakke varmt om slakapongan fra tromsø. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Spiler det noen rolle om folk i nisse-norge ser på personer som 'klyser' bare fordi dem vet hva som er kult, og ikke er redd for å gå rundt med gucci briller etc.?Magne Hoseth er en helt ok spiller, og bør jo vurderes ut av hva han gjør mellom målene på fotball banen, og ikke hva slags klær og solbriller han bruker... 7102986[/snapback] tja, han er jo ei klyse på banen også, så det spiller vel ingen rolle? Lenke til kommentar
_k-man_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 tja, han er jo ei klyse på banen også, så det spiller vel ingen rolle? 7103008[/snapback] men hvem har gjort han til en klyse? Er vel media som har blåst opp han som mange andre... Og andre spillere (uten å nevne navnet til V.Riseth) blir ikke nevnt i media som klyser, selv om dem er tusen ganger værre... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Molde er kjent for å ha mange klyser. Ikke bare fotballspillere Får håpe de finner på en bra hevn, dette kan så klart ikke gå inn i glemmeboka Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Haha, håper Rosenborg bestemmer seg for å få magne til klubben en dag. Hadde vært gøy om det hadde skjedd. Lurer på hva trønderne hadde sagt om ham da. Når han hadde begynt å score mål for dem. Akkurat som med Steffen Iversen som var DEN klysa og svikeren når han var i Vålerenga. Vips, på under et år har han blitt hele trøndelags lille koseklump. Endret 19. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha, håper Rosenborg bestemmer seg for å få magne til klubben en dag. Hadde vært gøy om det hadde skjedd. Lurer på hva trønderne hadde sagt om ham da. Når han hadde begynt å score mål for dem. Akkurat som med Steffen Iversen som var DEN klysa og svikeren når han var i Vålerenga. Vips, på under et år har han blitt hele trøndelags lille koseklump. 7105388[/snapback] Haha.. Jeg ler meg ihjel om det skjer! Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Haha, håper Rosenborg bestemmer seg for å få magne til klubben en dag. Hadde vært gøy om det hadde skjedd. Lurer på hva trønderne hadde sagt om ham da. Når han hadde begynt å score mål for dem. Akkurat som med Steffen Iversen som var DEN klysa og svikeren når han var i Vålerenga. Vips, på under et år har han blitt hele trøndelags lille koseklump. 7105388[/snapback] Du glemmer en ting: Steffen Iversen ER trønder, sønn av kanskje norges beste spiss noensinne: Odd Iversen. Er LITT enklere å glemme da, dessuten har Steffen forklart seg overfor kjernen og fått tilgivelse. RBK kommer aldri (merk mine ord) til å kjøpe den ekle klysa Hoseth. Selv Bratseth forstår det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Selvsagt har jeg ikke glemt det. Vet da at han er trønder. Men han var likevel meget mislikt av ganske mange trøndere i fjor når han hjalp vålerenga til seriegull. Mente bare at veien ikke var lang fra hat til elsk. Men det er vel sånn det er. Og jeg vet godt at de aldri i verden ville kjøpt hoseth. Men tanken er morsom da. Lenke til kommentar
_k-man_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Selvsagt har jeg ikke glemt det. Vet da at han er trønder. Men han var likevel meget mislikt av ganske mange trøndere i fjor når han hjalp vålerenga til seriegull. Mente bare at veien ikke var lang fra hat til elsk. Men det er vel sånn det er. Og jeg vet godt at de aldri i verden ville kjøpt hoseth. Men tanken er morsom da. 7111425[/snapback] Ivers jr. er født i Oslo, og har bestandig ELSKET VÅL'ENGA ! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Må bare få tilføye til denne diskusjonen om såkalt hetsing mellom klubbene, at det er helt greit så lenge det ikke går over en viss grense. Noe jeg syns det virker å gjøre både i den ene og andre leiren nå. Leste i Dagbladet i dag at HamKam-supporterne var skikkelig ute etter å ta Magne Hoseth i går, og at direkte rop om at de ønsket han død osv. ble hørt på stadion. Det syns jeg begynner å bli litt drøyt. Greit at man går etter et lag, men når det begynner å gå på enkeltpersoner så er det bare teit og dårlig oppførsel. Er flere eksempler på stygg oppførsel blant publikum, blant annet eggkastingen på Steffen Iversen i går. Meget tåpelig. Så leser jeg også i dag at Knut Tørum har blitt drapstruet etter seieren i Bergen i går. Ærlig talt. Det er greit å være engasjert osv., men å synke ned på et sånt nivå burde alle og enhver holde seg for gode til. Jeg dømmer selvsagt ikke supporterne til Brann og Ham-Kam på grunnlag av disse episodene, da jeg vet godt at alle supporterklubber har en og annen idiot som absolutt må stelle i stand bråk. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Nevnarion: Helt enig med deg!! Sånne ting er bare lavmål Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Spiler det noen rolle om folk i nisse-norge ser på personer som 'klyser' bare fordi dem vet hva som er kult, og ikke er redd for å gå rundt med gucci briller etc.?Magne Hoseth er en helt ok spiller, og bør jo vurderes ut av hva han gjør mellom målene på fotball banen, og ikke hva slags klær og solbriller han bruker... 7102986[/snapback] Slikt reagerer jeg på! Magne Hoseth er så langt unna man kommer en ok spiller. Han er en egoistisk klyse både på og utenfor banen. Endret 27. oktober 2006 av Are.......... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Adresseavisa burde kanskje fokusere på å hylle eget lag fremfor å rakke ned på andre.... Ser feks at Braniacen Otto Ulseth kommer med slengkommentarer på spalteplass i ny og ne. Ikke at jeg har så mye til overs for Molde FK Endret 27. oktober 2006 av ibrotha Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tror det finnes en eller annen klyse i hvert eneste lag i Tippeligaen. Men Molde har en del flere enn andre, ja. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Link! Og RBK gir seg ikke med å mobbe. De blomstene der var ikke ment som trøst Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Link! Og RBK gir seg ikke med å mobbe. De blomstene der var ikke ment som trøst 7199026[/snapback] He he.. Det er jo litt morsomt og da! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Nærmere bestemt ble Molde-direktør Tarje Nordstrand Jacobsen overrakt en bårebukett med påskriften «Takk for alt». :!: Stilfullt, meeeget stilfullt! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Hevn fra dette kanskje: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå