scirocco Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Nesten hver gang jeg starter pcen på nytt får jeg beskjed om at programmet debugLog.log ikke svarer. Programmet ligger ikke i task manager lista. Har prøvd å innstallere XP på nytt uten at det hjelper. Noen som vet hvilket program denne debug greia tilhører eller hvordan man blir kvitt det? Har sikkert gitt alt for lite informasjon til at noen kan hjelpe, men problemet er at jeg ikke aner hvilket program feilen ligger i. Regner nesten med at det er i driverne feilen ligger i, så jeg legger ved litt info om hardware: Hovedkort: Asus a7v333-R med XP2000+ og 512 Mb ram Skjermkort: Asus G4 Ti4400 Lydkort: Creative Audigy platinium ex Harddisker: 2 stk WD800JB i raid0 [ Denne Melding var redigert av: Scirocco på 2002-11-09 19:40 ] Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
olav123 Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har samme problemet. Har du funnet no' løsning på problemet? Jeg tror denne feilen oppsto når jeg installerte Software for iPAQen min. Kan det ha noe med dette å gjøre?: http://support.microsoft.com/default.aspx?...ben-us%3b179305 Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Hmm, takk for svar! Har ikke funnet noen løsning nei. Mulig at det kan være i forbindelse med noe driverproblemer fordi det oppstår også ved en ren windowsinnstallasjon. Hadde nesten glemt denne posten da jeg ikke har fått feilmeldingen på lenge, men skjønner ikke helt hvorfor... Kanskje løsningen rett og slett var oppgraderte drivere, ikke vet jeg. Vi får se om feilmeldingen ikke dukker opp snart igjen, da jeg har planer om å innstallere windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå