Gå til innhold

Hva gjør jeg nå? Ingen windows cd!


fakey

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat min laptop fra Dell, men siden jeg ikke ville ha alt det de hadde innstallert på den fra før, i tillegg til at jeg ville dele opp harddisken, så hadde jeg tenkt å formatere. Men så oppdager jeg jo at det ikke følger med noen windows cd med laptop'en. Så jeg tar den gamle windows cd'en jeg har for den andre pcen. Etter at jeg har sletta alle partisjoner og opprettet nye oppdager jeg midt i innstallasjonen at windows cd'en er ødelagt.

 

Så da sitter jeg her, uten noe OS på laptop'en, ingen cd jeg kan innstallere OS med.

 

Hva gjør jeg? :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk akkurat min laptop fra Dell, men siden jeg ikke ville ha alt det de hadde innstallert på den fra før, i tillegg til at jeg ville dele opp harddisken, så hadde jeg tenkt å formatere. Men så oppdager jeg jo at det ikke følger med noen windows cd med laptop'en. Så jeg tar den gamle windows cd'en jeg har for den andre pcen. Etter at jeg har sletta alle partisjoner og opprettet nye oppdager jeg midt i innstallasjonen at windows cd'en er ødelagt.

 

Så da sitter jeg her, uten noe OS på laptop'en, ingen cd jeg kan innstallere OS med.

 

Hva gjør jeg? :ohmy:

7099549[/snapback]

 

Har du prøvd på en annen pc om windows cden funke då?

Bare til å ringe Dell og bestille en ny cd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...