Runar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ble født i en by når jeg var vledig liten. Jeg læret meg å snakke, jeg lærte meg å gå på do. Jeg var en helt vanlig gutt. Jeg levde et frederlig liv i ett hvitt hus.En dag fikk jeg en ide: Jeg ville lage en film. Men den filmen ble ferdig. Neste dag fikk jeg en ny ide: Det var å gå en tur i skogen. Den tredje dagen fikk jeg den beste ideen: Det var å lage en wow film. 7100987[/snapback] Haha, konge (Se signatur for orginal.) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg ble født sent i november, i 1992. Nærmere bestemt på Fjellhamar. Jeg har bodd i åsen hele mitt liv, i det store hvite huset vårt. Jeg har ikke blitt mobbet, har ikke mobbet noen, moren og faren min har ikke skilt seg, jeg har en bror på 19, og en søster på 15 og en dum Engelsk Springer Spanielhannhund som heter Figo og er 3år. Fritiden min bruker jeg å gjøre lekser, spille cs, henge ute med venner og når vinteren setter inn bruker jeg 5dager i uken på og stå på ski. Endret 19. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Født i Oslo 1989. Siden det har jeg bodd her jeg bor i dag uten om 3 måneder i Paris. Mor er Norsk, Far er Kopter. frem til jeg ble 13-14 dro jeg til Egypt 1-2 ganger i året. Gikk ikke på skole i fjor. Når går jeg Media på Sogn, oslos værsting skole Jeg er kjedelig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg ble født i 1989, på sentralsykehuset i Akershus, men jeg bodde fire-fem forskjellige steder i Oslo. Flyttet til Finnmark et års tid da jeg var tre, fordi både mor, far og resten av slekta er derfra. Vi bodde i et stort hus på Fjellhamar i Lørenskog fram til jeg ble seks, da skilte mor og far lag, og jeg flyttet med mor til Finstad i Lørenskog, og har bodd der siden. Far har vel flyttet sju-åtte ganger siden. Hm, blablabla, ikke så mye mer å nevne. Endret 19. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Wow, du er født i 1889! Hva slags middel bruker du for å leve så lenge? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 He, he, he, artig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Alle har så gode "livs historier" så jeg untar min fra offentligheten Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 For komme med min: Ble født ett eler annet sted nær Bamble tror jeg i 1990. Da jeg var 5 bodde jeg i Sverge og gikk på skole der. Da fikk jeg også egen mobil og pc (386). Da jeg var 8 flytta jeg til Gran Canaria og gikk på Colecio Norvegio eller noe sånt som er en norsk skole. Da fikk jeg ogå N64 (wee ) .Da jeg var 9 flytta jeg til Norge igjen og bodde her. Etter hvert flytta jeg hit og nå bor jeg omtrent her. Se etter Pavarotti Pizza, så vet du ca hvor jeg bor. Har ikke jobban no med å se igjennom. Sitter på skolen og ser en kjedelig film. Lenke til kommentar
Hazor Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Håper indelig det det var kødd? 7102136[/snapback] Håper du min livshistorie bare er kødd? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Mener du livshistorien min, Hazor? Var selvfølgelig ikke kødd, det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bah Okei Jeg er født nermere midt av 198*, siden jeg mener det ikke skulle ha noe å si så sier jeg det ikke. Veit der er noen som er klar over det men. Er født og oppvokst i Verdal (Lottobygda ) Hadde fin stund i barnehagen og var godt likt av de fleste der. På barneskolen var jeg villspik å heller ikke midtpunktet i klassen, har aldri vært den som prøve å være i sentrum. Ble ikke mobbet noe særlig siden ingen turte, endte bare opp med at jeg ble forbanna. Det meste løste seg opp i 7ende klasse der jeg følte at jeg passet godt sammes med de andre, selv om jeg ikke var med i "Gjengen" På ungdomsskolen gikk jeg fra å være villspik til å være rolig som faan. Jeg var tidlig ute med drikkinga å drakk gjenvlig med folk 2-3 år eldre enn meg. Kutta ut med dette da jeg gikk i 9ende å mine foreldre skilte seg. Pappa flyttet brått ut av huse, jeg tok det ikke så særlig hardt da jeg tenkte at det var til det beste. Jeg ble boende sammens med min eldre søster (2 år eldre) og min mor i noen måneder, helt til min mor fant seg en som hu "flyttet" sammen med. Jeg å søsteren min ble satt hjemme alene, jeg i en alder av 14 og hu 16. Så fant søstra mi seg en som hun flyttet sammed med. Jeg har bodd alene med ansvaret for et helt hus siden 10ende klasse. Har kranglet ekstremt masse med min mor på grunn av dette, å tviler på at vi noen gang kommer til enighet. Siden jeg bare skulle bli forlatt som unge. Så jeg har bodd alene siden jeg var 15 (Tror det blir fra og med midten av 9ende klasse), ufrivilig. Følte meg dompa og at alle dreit i meg, ekstremt surt men sånn er livet. Måtte klare meg selv å jobbet litt utenom skolen. Har treft mange som er flyforbanna på mine foreldre å kunne skambanka dem for å latt meg være aleine. Utrolig spennende, er det ikke ? Jobber nå fortiden i 100% stilling på kontor, livet er helt greit og syter ikke. Kunne gjerne tenkt meg ei å dele noen av tiden min med, men finner sjeldent noen som passer til meg da jeg synes alle på min alder er idioter som ikke har vett for 5 flate øre. Alle som ikke kjenner meg hater meg, alle som kjenner meg liker meg relativt godt. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Trokke jeg har noe liv? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Født som en liten gutt oppi nord. Nærmere bestemt på Hammerfest Sykehus. Mamma, Pappa, søstra mi og meg flytta sørover til Arendal (hvor mamma og pappa kommer fra) igjen når jeg lærte et av mine første ord: "Bila" på ordentlig nord-norsk dialekt. Nå snakker jeg en litt mer Arendalsk dialekt, men ikke helt. Blanding av vanlig bokmål og arendalsk. Hadde venner i barnehagen, som jeg mistet kontakt med når jeg begynte på skolen. Ante fred og ingen fare i 1. klasse. I 2. klasse begynte ting å forverre seg. Og i 3. klasse var det reint faenskap. Jeg ble mobbet, og hadde nesten ingen venner. Jeg hang med en annen som òg ble mobbet, og vi hadde det helt OK sammen. Fant en annen venn i 4. klasse, og ble fortsatt mobbet av andre i klassen min. I 5. klasse ble det bedre, men fortsatt ikke bra. I 6. klasse var jeg ikke noe sammen med han ene jeg hang med i 4. og 5. klasse. Jeg gle mer inn med resten av klassen min. Jeg tror folk begynte å respektere meg mer når jeg gjorde det bra på skolen, og ble mer sett på som "geniet" enn "brilleslangen" og "tjukken" osv. osv. I vår skilte mamma og pappa seg. Dette kom brått på, for jeg har verken sett eller hørt at de har krangla eller noe. Bor mesteparten av tida hos mamma, men er også hos pappa, fordi han ikke bor så veldig langt unna. sitter ofte og griner for meg selv. Nå går jeg i 8. klasse, og er egentlig frelst til PCen. Er ikke så mye ute his vennene mine, da de også sitter på PCen, og vi møtes gjennom MSN. Gjør det fortsatt bra på skolen, og seinest idag var det en jente som hoppa rundt og var dritfornøyd fordi hun hadde fått en bedre karakter enn meg. Ler godt av det, egentlig. Jaja mensann. Dette var nok spennende. Eller kanskje ikke.. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ble født i arendal i 1990, I 1996 hadde jeg visst en bror som var 4 år eldre O_o Bor i en by som heter risør dvs. et trangt liv. Mne care man har jo World of warcraft og internett osv. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Håper indelig det det var kødd? 7102136[/snapback] Håper du min livshistorie bare er kødd? 7103471[/snapback] Jeg håper de 14 smileyene du satt der var kødd, for det så så jævla 14izz ut. Lenke til kommentar
Hazor Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Håper indelig det det var kødd? 7102136[/snapback] Håper du min livshistorie bare er kødd? 7103471[/snapback] Jeg håper de 14 smileyene du satt der var kødd, for det så så jævla 14izz ut. 7105463[/snapback] Ok forstår. hviste ikke dere var så kule her, men det gjør itno. Jeg har bare så vidt kommen igang med dette her forum greiene. Skal skjerpe meg. Du skal få se, en dag står jeg der svart på hvit uten en eneste smiley. Ha tålmodighet med meg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 tøsaktig partyløve 7101601[/snapback] Digg.... Tja, jeg er født 1990, helvettes åra der alle heter Martin, selvsagt unntatt meg, som heter Stian. Har en bror som er grei noenganger, andre ganger et rasshøl. søster som er grei, mor som akkurat er kreft operert, pappa som er sløv og som jeg jobber hos i sommerferien , mamma og pappa er ikke skilt. har vel alltid vært giggilo ( riktig stava ? ) var 3 gutter og 17 jenter fra barnehage til 7klasse, ja, jeg var passe løs.. 8,9,10 gikk med "greie" karakterer, som bestod av 3-5. Begynte så på Helse sosial, barneungdoms arbeider. Har en god venn som har vært en god venn siden 8klasse. Han og en annen kamerat setter opp en institusjon for vansklistilte barn nå, så får jobb der snart Moped lappen er i boks, 2 mopeder, har hatt mange mopper, bare møk. Damer har det vært en del av , samma med alkohol og drit. Aldri røyka eller snusa eller brukt noe slag av dop. Trener og går på noe som heter Kreatin som bygger muskler visst nok. Er medlem av Hardware, mopedportale, iform.no, og alle de vanlige forumene Har mange venner med mindreverdighets komplekser, bor i Østfold. Livet er surt nesten hele tiden, selvom om omstendigheten er bra, om ikke perfekte. Læreren min er ei forbaska hore, og jeg finner faen ikke damer som passer meg ,enten så er dem feite, løse, stygge, dumme, og da mener jeg virkelig dumme.. Livet er kjipt, og jeg har vel slutta med alkohol nå , etter å ha tatt meg ei fyllekule hver helg i 1år. Jeg er rett og slett lei av og sitte igjen sulten, rota med ei støgg dame, ikke noe sted og sove og antagelig sloss litt, og 300kr mindre, samtidig som det lukter røk av meg. Takk for meg , adios ( Niiiiiinjjaaaa ! ) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg og vil ikke tror jeg.. Siden, jeg holder mye hemmelig om livet mitt, allt er ikke så lyst nedi mørket som det kanskje virker på utsia? Og i frykt for at noen som kjenner meg skal slumpe over denne tråden, så tør jeg ikke... Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Mitt liv er ikke særlig spennende akkurat.. Som alle andre ble jeg også født (1987 modell) og var bosatt på Karmøy til 5 klasse tror jeg, ingen bra tid, var et mobbeoffer da.. 5-7 klasse så bodde jeg på Rena, siste året mista jeg ei klassevenninne i Åsta ulykken. De årene der var heller ikke så bra at det gjorde noe.. Få venner og når jeg endelig hadde noe på gang med ei jente så måtte vi flytte igjen.. Og nå er jeg bosatt i Buskerud, på et lite sted kalt Tofte, et utrolig dårlig sted.. Mange ungdommer ser ut til å leve etter filosofien om å drekke mest mulig, bråke mest mulig og lage mest mulig kvalm for andre der.. Gikk vgs mens jeg bodde på tofte eller bor her enda, hadde omtrent ikke venner da heller, var mobbeoffer i GK.. Ble bedre i VK1 og VK2 Etter ei stund i dette hølet fant jeg meg ei dame, men det varte ikke lenge da hun var utro.. Par mnd etterpå fant jeg meg ei ny dame som jeg hadde 9 herlige månender med Men det er nå slutt det også Kan foresten legge til at jeg har mistet kontakten med hele fars siden av familien, faren min vil nesten ikke ha noe med meg å gjøre, han har aldri støttet meg økonomisk.. Mamma og pappa ble skilt når jeg var et par mnd gammel, og siden den gang har de beskyldt hverandre for ditt og datt, tvang i meg negative historier om begge parter i alle år.. Mors siden av familien er det også lite kontakt med.. Sprøe tanter osv.. Har også mistet: 3 Halvbrødre, ene ble 19,5, andre 2 dager gammel og den 3 rakk aldri å bli født.. Og har mistet begge bestefedrene mine, og ene bestemora mi og 2 onkler. Er mye mere og fortelle, men ingen vits og utdype alt, heldigvis har jeg noen venner og ei veldig god venninne som støtter meg i godt og ondt.. Og så var jeg såpass heldig og få lærllingeplass Men litt positivt må man vel nesten fortjene etter så mye dritt Endret 22. oktober 2006 av Equirinox Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er født og oppvokst i Verdal (Lottobygda ) Whehey!! En verdaling på forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå