Feh Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Føst i 1986 på Buskerud Sentral Sykehus Bodd like utenfor drammen i det samme huset fra jeg var 0 til jeg ble 19 med mamma og pappa (ingen søsken). Nå er jeg fortsatt 19 og bor i Oslo. Ferdig barne/ungdom/videregående på stedet jeg bor, nå går jeg på Universitetet i Oslo Hoppet på ski fra jeg var 8 til 18. Deltok i NM i skihopping i 2004 og 2005. Det var vel det viktigste Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Jeg ble født i 1991 og jeg bor her fortsatt, spennende? LEIF! Endret 18. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Født 4 oktober 1991 i Tønsberg, har bodd her hele livet. Men flyttet en gang til en annen del av byen da jeg var 2 år eller noe slikt. Hadde stort sett mange venner gjennom hele barneskolen, men mistet kontakt med noen etter vi gikk ut. Har fått mange nye venner på ungdomsskolen. Ble konfirmert borgerlig den 14 mai i år. Mere kommer.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ble født i 1990. Har bare gått på en skole, aldri flyttet, aldri blitt mobbet, foreldrene er fortsatt gift, ingen av dem røyker. Har hatt en fantastisk barndom uten problemer.. Begynnte å spille drums når jeg var ti år gammel, og holder fortsatt på. Går musikk linja i første klasse på Molde vgs. Stortrives i det gode miljøet.. Vet ikke hva framtida mi vil bringe, men husk navnet Bendik Breidablikk, for jeg skal pokker meg bli rik og famous! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Ble født i Mo i Rana i 1989, men flyttet etter 3 måneder til Hamar, allerede i løpet av de første månedene møtte jeg min første venn som jeg har fremdeles, og har bodd her siden. I barnehagen var jeg "the center of attention" hele tiden, blandt de kule gutta, hadde mange venner, til og med flere som var opptil 3 (!) år eldre enn meg (dvs. respekt) (har nok alltid vært litt voksen for alderen, har i nyere tid gjennoppdaget barnet i meg). Barnehagen var den beste tiden i livet mitt. Så begynte jeg på Steinerskolen. Alle de andre vennene mine fra barnehagen fortsatte på offentlig skole, så jeg var helt alene i en klasse der mange kjente hverandre fra før. Mistet kontakten med de fleste vennene fra barnehagen, untatt de aller beste. Fikk meg relativt kjapt noen venner på skolen, men ikke så mange som jeg hadde hatt før. På barneskolen hadde jeg endel tøffe perioder hvor jeg ble ertet endel av "de kule gutta", men hadde også endel bra perioder med vennene jeg hadde der. Fikk på slutten av barneskolen en ny nabo som var to år eldre enn meg og vi ble fort gode venner. På ungdomskolen fortsatte jeg på samme skole i samme klasse, men ting forandret seg. Hele klassen ble mye bedre. Vi hadde vokst fra stadiet der hvor man ertet hverandre og sloss med never, pinner og stoler i hvert friminutt. Mistenkelig raskt etter konfirmasjonen min kjøpte jeg meg en uber-1337 PC, som tok opp en del av fritiden min. Dro på lan med venner og klassekamerater. Klassemiljøet ble etterhvert veldig bra, og jeg trivdes veldig godt på ungdomskolen. På videregående ble jeg tvunget til å skifte skole grunnet mine fagvalg (matte, kjemi og fysikk) ikke var tilgjengelig på Steinerskolen. Så da begynte jeg på Hamar Katedralskole. En venn fra barne-/ungdomskolen skiftet også til samme skole og vi går i samme klasse. Har fått endel nye venner her og trives egentlig ganske bra, men tror jeg lider av PMS da jeg de siste årene har erfart ekstreme humørsvingninger, men jeg velger å tro at jeg har det mest bra. Edit: Oj det ble lengre enn jeg hadde trodd, er egentlig ikke så interresant tror jeg. Endret 18. oktober 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 mitt liv i veldig korte trekk: født 11 juni i 1987 på sykehuset i arendal vokste opp i en relativt normal familie, endel krangel mellom meg og alle andre i huset i en 5 - 6 års periode, men roet meg... gikk gjenom u-skolen uten særlig venner, gikk først gk. elektro, så gk. mekanisk og til slutt vk1 annlegsmaskinfører hadde planer og påbygg i kristiansand, men kom ikke inn så jeg flyttet til oslo. uten jobb, skoleplass og bare noen tusen i lomma etter att leie og depositum var betalt. nå sitter jeg her Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fortløpende: Født 15/8 1989 Haukeland Sykehus Bergen Bosatt på Askøy til jeg var 6, før jeg flyttet til Bergen, rettere sagt fana. Foreldre skiller seg, bor i nærheten av hverandre også etterpå og går på barneskole der. 7 klasse dør min ene bror. Jeg begynner på Slåtthaug undomsskole året etter, før jeg begynner på Akademiet VGS hvor jeg nå går andre året Medier og kommunikasjon, fremdeles i Bergen ++ Som jeg ikke orker å legge til her Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Født 23/2 1988 i Brønnøysund. Gikk Barne- og Ungdomsskolen uten noe særlig med problemer. Begynte på Salg og Service på VGS, flytta så til Nesna hvor jeg gikk VK1 IKT Driftsfag (dvs, drakk halve året og ble nesten alkoholiker, strøk i alle fag unntatt form og farge og må ta 5 privatisteksamener i år). Nå går jeg VK2 Påbygging i Trondheim og trives som faen! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ble født i en by når jeg var vledig liten. Jeg læret meg å snakke, jeg lærte meg å gå på do. Jeg var en helt vanlig gutt. Jeg levde et frederlig liv i ett hvitt hus. En dag fikk jeg en ide: Jeg ville lage en film. Men den filmen ble ferdig. Neste dag fikk jeg en ny ide: Det var å gå en tur i skogen. Den tredje dagen fikk jeg den beste ideen: Det var å lage en wow film. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Realtivt normalt og rolig her. Født 21. Mai 1991 på Gjøvik. Flyttet deretter 300 meter lenger opp i gata etter 3 mnd. Der har jeg levd til nå. Går på en skole med relativt mange venner. Ikke skjedd noe spesielt egentlig, akkurat konfirmert. Stas! 15 år nå. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg læret meg å snakke Sikker? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg læret meg å snakke Sikker? 7101060[/snapback] Skrive != snakke Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Født i 1989 på Kolbotn, vokst opp her og bodd hele livet i samme hus. Alltid vært rimelig god i både idretter og på skolen, og alltid hatt mange venner rundt meg. Spilte fotball fra første til niende klasse, basket fra femte til i dag, og vært korte turer innom mye annet. Er for tiden som alle andre 17-åringer, veldig skoletrøtt, gjør lite fornuftig og gleder seg til russetida. Prøver å få greie karakterer, men orker ikke jobbe, bruker alt for mye penger og tror lykken finnes gjennom en eneste kveld med poker. Edit: og ingen selvmordsforsøk, drapsforsøk, planer om å stikke av/stikke ned noen ;p lite spennende igrunn. Endret 18. oktober 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg læret meg å snakke Sikker? 7101060[/snapback] Skrive != snakke 7101075[/snapback] Hm? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Huff. Min livshistorie er fylt av sykdom, depresjon og jævelskap. Er ingen emo bare så det er sagt, men livshistorien min er ikke akkurat et lyspunkt her i verden. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Fjernet. Følte meg naturlig nok veldig blottet nå. Kanskje jeg skal fjerne igjen : / Edit: Fjernet historien. Den er bare så alt for trist og ærlig. Om noen virkelig har lyst til å høre den skal de heller få den på PM eller noe. Snorre Endret 18. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ble født 6. oktober 1988 på Ullevaal, altså i Oslo. Bodde de par første årene i rolige hedmarksstrøk, før vi flyttet til Lørenskog. Der hadde jeg det fett og lekte MC-musene med de to bestevennene mine dagen lang, før mamma og pappa skilte seg. Mamma fikk etterhvert ny mann, og vi flyttet til Vestfolds bondeland da jeg skulle begynne i tredjeklasse. Jeg ble vel mobbeoffer fra 6. klasse, og det holdt seg ganske bra ut barneskolen. Det var ikke uvanlig at vi sloss gutter mot jenter, slo hverandre med koster eller skikkelig terroriserte hverandre. Det gikk vel mest ut over meg. Jeg trodde ungdomsskolen skulle bli bedre, men neida. Jeg fikk ordentlig gjennomgå fordi jeg ikke var stille og jentete og satt stille i et hjørne, så jeg ble mobbet fra åttende og nesten hele niende, før folk vokste litt opp mentalt og fant ut at jeg var ok allikevel. I slutten av tiendeklasse fant foreldrene mine ut hva slags tøsaktig partyløve jeg egentlig var, noe som medførte at jeg ikke fikk flytte til pappa på Hamar og gå skole der allikevel (selv om jeg hadde søkt meg inn på skole, endret adresse og alt mulig). Jeg endte tilfeldigvis opp på MK i Horten, og bodde fortsatt hjemme. Forholdet til mamma var dåååårlig og det har egentlig vært dritt her hjemme de 2,5 siste årene. Men i dag går det mye bedre, selv om vi krangler mye i forhold til andre familier, er det hvertfall bedre enn det var. Jeg bor fremdeles hjemme hos mamma, stefaren min og halvbroren min, og det skal jeg nok frem til sommeren. Jeg ser på livet mitt som innholdsrikt, og jeg ville ikke byttet det bort for å ha levd i en beskyttet boble og ikke opplevd en dritt. Selv om problemer ikke kan sammenlignes eller puttes på en skala, så er jeg nok heldigvis ikke en av de som har hatt det verst her Jeg har jo til nå endt opp som en hyggelig, ekte, ærlig og erfaren jente, så jeg kan ikke klage Lenke til kommentar
Hazor Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 :!: Ble født, som meget ung. Alder usikker. :thumbup:2 mnd. Begynte å sutte tommel ca 2 år sluttet med tommelen Skole 10 år første gang kjæreste med en jente rundt 10-18 En utprøvende periode lappen på bil. Solgt moppen Verden var mer komplisert en jeg ante 21 år Det må være en Gud JESS! det er født en frelser 24 år Vel der tok vi livet av ham Er jeg virkelig en fiende av Gud? Er det ikke lov å prøve å redde sitt liv? året 1993 Jeg stoler på min Herre. Han sto til og med opp fra de døde. Hva er jeg fri. . . . . Av nåde sieru? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ble foedt 14 Mai 1989. Hadde noen flotte aar i begynnelsen av livet, men folk begynte aa plage meg i barnehagen for oerene mine. Det ble daglig plaging, og jeg ville rett aa slett ikke gaa i barnehagen. Flyttet fra Skurdalen til Geilo naar jeg begynte i forsteklasse. Ble forstatt plaget for oerene mine, noe som ble etterhvert mobbing. I 3 klasse hadde jeg min foerste oreopperasjon for aa fikse dette. Men folk fikk andre ting aa mobbe meg for, og jeg ble et mobbeoffer frem til 9 klasse. Under ungdomsskolen hadde jeg et virkelig misserabelt liv. Ingen venner (ikke det at jeg alltid hadde de beste vennene under barneskolen heller) osv.. I begynnelsen av 2 semesteret kom en ny kar i klassen vaar, og vi ble fort venner. Noe som reddet meg helt, og jeg forsto at jeg ikke er en saa stor taper allikevel. Vi er fortsatt virkelig gode venner. En av de foerste jeg virkelig ser som en venn. Det er forresten vestlivegen paa forumet her for de som lurer. Uansett, kjopte min egen data i 9 klasse, og ble sittende der. Begynte aa laere meg photoshop, og ble hektet paa fotografi og film. Kan ikke leve uten det den dag i dag. Begynte paa allmenn, og flyttet til USA i aar hvor jeg virkelig trives, men savner litt hjemme. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 :!: Ble født, som meget ung. Alder usikker. :thumbup:2 mnd. Begynte å sutte tommel ca 2 år sluttet med tommelen Skole 10 år første gang kjæreste med en jente rundt 10-18 En utprøvende periode lappen på bil. Solgt moppen Verden var mer komplisert en jeg ante 21 år Det må være en Gud JESS! det er født en frelser 24 år Vel der tok vi livet av ham Er jeg virkelig en fiende av Gud? Er det ikke lov å prøve å redde sitt liv? året 1993 Jeg stoler på min Herre. Han sto til og med opp fra de døde. Hva er jeg fri. . . . . Av nåde sieru? 7101710[/snapback] Håper indelig det det var kødd? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er født og oppvokst på Røros. Har hatt trygge omgivelser rundt meg hele tiden, med to storebrødre, mamma og pappa. Hadde det bra i barnehagen, barneskolen, ungdomsskolen og nå er jeg på sisteåret på V.g og har enda bedre. Er pappas lille jente, og får det meste servert på sølvfat, det har uansett ikke gjort meg noe spesielt bortskjemt. Jeg tjener egne penger og tar mer enn nok ansvar for meg selv og folk rundt meg. Hadde min rebelske periode fra jeg var sånn ca 14 til jeg var 16. Da var jeg i lag med feil gutter og rava rundt som de fleste fjortisjenter gjør. Begynt å vokse til nå, og kunne ikke hatt det bedre. Har ei uerstattelig god vennine, ellers mange andre gode venner, herlig kjæreste, og er nylig blitt tante:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå