Gå til innhold

Fortell din livshistorie!

Plakkulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble født 1992 i Nederland, kom til Norge i 1994. Mamma er norsk, Pappa nederlandsk. Jeg hadde det supert helt til jeg ble 9 1/2 år, da skilte mamma og pappa seg og siden har jeg levd ett jævlig liv, men det har hatt sine gode øyeblikk også. Har bodd i totalt 11 hus og gått på 9 skoler.

Jeg orker ikke å skrive mer utfyllende, det hører til i deppetråden. :p

Lenke til kommentar

Jeg ble født på Gjøvik, og der vokste jeg opp.

Fraværende far og opptatt mor, voldselskende bror med mindreverdighetskomplekser og en søster som bestemte seg for å reise til andre sia av jorda når jeg var liten. Hun kom ikke tilbake.

Så nå er jeg 18 og er snart klar for å kutte noen bånd for et par år.

Jeg liker å tro at dette er helvete, for da kan det bli bedre. :)

Lenke til kommentar
Har bodd i totalt 11 hus og gått på 9 skoler.

7099484[/snapback]

Og den du går på nå er den beste. Jeg vet det. Spesielt klasse 8c.

Min livshistorie? Født 17. april 1993, vokste opp i et normalt hjem med normale foreldre. Og en mer eller mindre normal søster. Har ikke opplevd noe spesielt. Hittil. Men har planer om å bli diktator over Hordaland om et par år.

Lenke til kommentar

Født i ålesund, bodd i Flekkefjord, Bergen, Sandefjord, Stockholm, Skien. Byttet skole 3 ganger. Alkoholisert far, mor med nerveproblem, de er skilt, bror nr1 tidl stoffmisbruker, bror nr 2 tok livet sitt. Osv osv... Det kule er at jeg har klart meg gjennom all dritten og har det bra idag :)

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke så mye å fortelle. Har levd et temmelig normalt liv. Født 18 oktober 1989 i et helt normalt hus med en mer eller mindre normal familie. Drikker i helgene og henger rundt sammen med kompiser som folk flest. Aldri blitt mobbet, aldri mobbet noen, aldri blitt politianmeldt, ingen selvmordsforsøk...

Kjedelig liv :hmm:

Lenke til kommentar

Født 8.12.85 i Oslo, bodde på Lambertseter til jeg var 4 år. Flyttet til Pepperstadskog i Vestby, hadde en god del venner, ble desverre litt mobbeoffer da alle vokste fra meg, men beholdt ett par gode venner.

mamma og pappa skilte seg når jeg var 12, pappa kom faktisk for sent hjem på 12 årsdagen min, og når han først kom fortalte han at han hadde funnet en ny kjæreste :w00t:

Når jeg var 14 flyttet jeg til Sofiemyr og her bor jeg enda, er nå 20 år gammel. Gikk GK elektro, VK1 Elektronik og VK2 serviceelektronikk på Ås VGS, fikk fagbrev i Serviceelektronikk den 7. desember 2004, gikk arbeidsledig i 2 år! Nå jobber jeg som IT-Teknikker, sitter desverre muligens uten jobb fra desember

Det var kjapt om livshistorien min, har mange historier å fortelle men foretrekker å holde de for meg selv eller blandt kjentfolk, ikke så hele verden kan lese det :p

Lenke til kommentar

vel....jeg har persiske (fra Iran) foreldre, men er født og oppvokst her i Norge, bodde mitt første leve år oppe i Ål før vi flytta til Oslo, der kjøpte vi 3-4 hus. Fikk en søster når jeg var 6 år og vi bodde i Oslo til jeg gikk i 3. klasse og da flytta vi til Lillestrøm. Jeg begynte på min andre skole og der ble jeg mobbet i et og et halvt før vi igjen flytta, bare at denne gangen flytta vi over på andre siden av Lillestrøm. Nå skulle jeg begynne i 5. klasse og jeg gleda meg. Hadde mange gutter fra fotball-laget der. Ble ikke mobbet der men sinnet jeg hadde i meg fra forrige skole og mobbinga der gjorde slik at jeg kunne banke dritten ut av hvem som helst bare jeg ble sagt f. eks. morrapuler til, enklere sagt, jeg hadde veldig kort lunte. Jeg var sånn helt ut 7. Da fikk jeg enda en ny skole; ungdomsskolen. Sinnet mitt dempa seg etter 7. klasse og etter det har det ikke skjedd noe særlig. Nå går jeg i 10. klasse og sliter rævva av meg for å få gode karakterer.

Så langt i livet har jeg kommet. :)

Endret av neadii
Lenke til kommentar

Tja.. Jeg har vel også hatt et forferdelig "kjedelig" liv, i forhold til mange andre..

Født midt på sommeren i Tsjernobylåret, eller Palmeåret, om du vil.. (Og for de som ikke kan nyere historie: Det var altså i 1986..=)

Gikk i barnehage, hvor jeg lærte å lese da jeg var 4 år.. Dermed ble de første to årene på barneskolen fryktelig kjedelige, ettersom dette var før de begynte med individuelle læringsplaner, og jeg måtte "lære" det på nytt.. Ellers var det jo et helvete med all høytlesinga i førsteklassen, ettersom jeg alltid ble plaget til å gjøre det.. :p

I 1993 flyttet pappa hjemmefra, av ukjente årsaker, men han flyttet heldigvis ikke langt unna, så jeg møtte ham med jevne mellomrom. (Han er forresten en veldig god venn av min mor enda, så alt er egentlig bare idyll nå.. ;-) Dog likte jeg det ikke særlig godt som 7-åring..

Har alltid likt meg på skolen (har dog aldri gjort lekser.. Man kan da vel lære ting like godt om man følger med i timene...), og har heldigvis aldri blitt mobbet.. (Bare litt småerting fordi pappa er svensk, men det var jeg som regel med på selv også.. =D )

Ja, det var vel stort sett livshistorien min så langt.. =)

Endret av karlpeder
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Født i Volda i 1990. Bor i Ørsta. Ble mobbet gjennom store deler av barne- og ungdomsskolen. Hadde en liten vennekrets på barneskolen, men vi mistet gradvis kontakten etter jeg begynte på ungdomsskolen. Fikk meg gode venner i niende og tiende, men har mistet mesteparten av kontakten nå. Bruker ikke dagene til noe fornuftig. Har vært veldig deprimert de siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...