DementedAlbino Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har fått tak i en vga-->sart kabel som skal brukes sammen med 9800 pro kort. Det jeg lurer på er hvordan dette skal stilles inn, hvilke programmer jeg trenger osv for å få riktig oppløsning til en 29" crt-tv, samt få det slik at det er denne oppløsningen som blir brukt hver gang pcen starter. Lenke til kommentar
espenhogbakk Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det du trenger er programmet PowerStrip, har gjort dette selv en gang. Fungerte greit, ikke optimalt men. Skal jeg tipse deg om en rask guide så ville jeg kikket innom HTPC guiden til Mastiff på hw.no/guider. Guide nr 8 eller noe sånt, orker ikke å sjekke men kapittelet heter. "Løsning for vanlige TVer" (eller noe i den duren). Der står det en rask intro og noen linker til andre steder. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Takker så mye. Men vil jeg ikke kunne få bilde via en slik kabel før dette programmet er på plass? Problemet er at pcen er uten OS, og får bare svart bilde på tv. Mulig det er noe som er gale, men har ikke skjerm heller nå, så får ikke testet det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå