Gå til innhold

Def Jam: Icon (X360/PS3), preview

Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har vi ventet på.

not

:whistle:

7099567[/snapback]

Er ikke 360 exclusive dette. Akkurat samme bildene ligger ute p PS3.qj.net.

http://ps3.qj.net/Next-gen-gets-hip-hop-ac...pg/49/aid/69780

7099607[/snapback]

Er det noen som har sagt det er 360-exclusive da? Nei. Står jo til og med artikkelen jeg ga link til at det er til begge platformer...

7099627[/snapback]

Tittelen din insinuerer det. Jeg får folka på nakken når jeg gjør samma for PS3.. :)

Lenke til kommentar
Regner med det er mye yoyo-faktor over dette spillet?

7103821[/snapback]

Heh, vel, om du ikke liker Hip Hop, så kan du alltids spille din egen musikk når du sloss, poenget er at det er jævlig bra slossing i spillet. Liker du ikke rappere så er det kanskje enda bedre for deg, siden du får banke dem opp.

Lenke til kommentar
Regner med det er mye yoyo-faktor over dette spillet?

7103821[/snapback]

Heh, vel, om du ikke liker Hip Hop, så kan du alltids spille din egen musikk når du sloss, poenget er at det er jævlig bra slossing i spillet. Liker du ikke rappere så er det kanskje enda bedre for deg, siden du får banke dem opp.

7104396[/snapback]

Haha, ja godt man kan eliminere musikken da. Hørtes jo ikkje så avslående ut å denge opp bling-bling galskapen nei :wee:

Lenke til kommentar

Hvis jeg får slå inn skallen på diverse rappere MENS jeg hører på heavy metal, da er jeg i himmelen!

DJ:FFNY spilte jeg for en uke siden, hos kompisen min, og til tross for at han har spill som Burnout 3, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Amped og GTA Vice City så spilte jeg så og si bare Def Jam :D

Det må være det mest brutale spillet noensinne :w00t:

Og hvis slossesystemet på DJ blir forbedret blir det bare... :love:

Sleit litt med comboer i starten, men det går seg til etterhvert, men jeg vil ha flere, mer brutale og mer fancy comboer, og flere metallobjekter å slå med.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...