Gå til innhold

PS3 på finn.no...

And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...1&pos=8&tot=744

Kom over denne annonsen på finn. Er det lurt og slå til her?

Fikk litt lyst på PS3 nå  :love:

7099351[/snapback]

Hvorfor? Japan er vel NTSC? Antar ikke PS3 er sonefri? Eventuelt må du ha adapter til strøm forsyning, og hvordan skal du skaffe PS3 spill? Virker VELDIG dyrt med tanke på alt ^^

Selv om det står han skal kjøpe spill og kontroller så vil han vel ha fortjeneste ut av dette også noe som presser prisen opp enda mer.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar
De fleste TVer støtter vel NTSC nå?

Også er vel sikkert strømadapteren 100-240V som er på ganske mye annet .

Men sju høvdinger er jo litt dyrt (pluss spill), med tanke på at du "fikk lyst" ;)

7099393[/snapback]

Aner ikke, men uansett så blir det endel i tillegg til de 7 tusen, hjelper ikke med maskin som ikke får strøm og ikke har spill som kan spilles.

Lenke til kommentar

For å oppsumere mine følelser rundt dette med en gang: :no:

Nei jeg venter heller litt med PS3 til den kommer til Norge. I år skal jeg kose meg glugg ihjel med Wii, for så å kose meg like mye glugg ihjel med PS3 når den endelig kommer til norge.

Og forhåndsbetaling er i mine øyne FYFY til enkelte tinger, som f.eks dette.

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at jeg kunne tenke meg denne maskinen er at det er nettopp sluppet linux OS til den  :D

7099571[/snapback]

Hvorfor ikke bare kjøre linux på pc'n? trenger da ikke et tv-spill til 6000 for det eller?

jeg kødder ikke, men jeg forstår ikke helt hva i all verden det skulle være så fint for på et tv spill.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at jeg kunne tenke meg denne maskinen er at det er nettopp sluppet linux OS til den  :D

7099571[/snapback]

Hvorfor ikke bare kjøre linux på pc'n? trenger da ikke et tv-spill til 6000 for det eller?

jeg kødder ikke, men jeg forstår ikke helt hva i all verden det skulle være så fint for på et tv spill.

Dr Peedee

7100202[/snapback]

Tror jeg har linux på min gamle Xbox, tror iallefall det. Chippet, vel og merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...