Zapking Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Når jeg taster inn en sporings adresse på Posten så får jeg denne meldinga: Feilmelding: Feil i underliggende system Det har oppstått en feil i underliggende system. Vennligst forsøk igjen senere. Er det en feil med sida? Fins det noen andre steder jeg kan taste inn sporingsadressen? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Får samme feilen jeg nå . Tydelig at de har noe trøbbel. Vet ikke om noen annen side nei som har sporingssystemet til posten. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ta kontakt med Posten og spør hva som kan være feil. Jeg gjorde det da en pakke var på vei til meg for to uker siden. Da fikk jeg vite at Posten brukte et tredje firma for å frakte pakken (DHL), så jeg måtte bruke sporingsummeret mitt på DHL's sider - ikke Posten sine. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Så vidt jeg vet har de hatt problemer med sporingstjenesten i det siste. Dersom det haster, kontakt Posten. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det er bare å ringe kundeservice, så sier de hvor pakken befinner seg Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fungerer fint nå, tror jeg hvertfall. Pakken har fremdeles ikke registrert seg her nordpå, satser at den er ombord på flyet eller noe sånt. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hmmm.. skeptisk! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Syns det er teit de ikke har pakkesporing såsnart den er ute av landet(om man sender til utland). Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg fylte inn skjema på posten.no og fikk svar idag, at pakken er på mitt lokale postkontor. Det som irriterer meg er at det er 2 dager siden den ankom postkontoret, og jeg har ikke fått henteseddelen i posten! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Syns det er teit de ikke har pakkesporing såsnart den er ute av landet(om man sender til utland). 7102067[/snapback] Er litt mye å forlange at alle posthus i hele verden skal rapportere sporingsdata til et og samme system så du kan få spora det uansett hvor. Ting har ikke blitt så standardisert enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå