Triballa Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Heisann. Har endelig fått meg internett igjen, men nå er jeg forvirret :S Jeg finner ikke det trådløse nettet mitt? Jeg har en Jensen Airlink WBR 6954. Alt har fungert tidligere, men etter jeg flyttet så virker det ikke... WLAN lampa på router`n blinker! Noen som har noe tips om hva som kan være galt?? Blir gal av å ha nettverskabel strekt gjennom stua... Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lampa på WLAN blinker når det sendes trådløse data. Har du laptop og ikke skrudd på trådløst bryter/tast? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det kan være at noen bruker nettet ditt, om du ikke har kryptert det. Kryptering bør være på plass ganske kjapt. Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Det kan være at noen bruker nettet ditt, om du ikke har kryptert det. Kryptering bør være på plass ganske kjapt. 7099583[/snapback] Vel, først prøvde jeg uten kryptering. Det funka ikke. Så prøvde jeg med. Det funka heller ikke... Har sjekket på router`n, det er ingen andre enn meg som har koblet seg opp på den, greit nok jeg med kabel... men ingen trådløse som har vært innom Sitter på Laptop ja, litt vanskelig å ikke se at trådløsknappen er inne... Den blinker som bare f... Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Wlan lampa på denne blinker selv om det ikke går trafikk, så det er normalt. Prøvd å nullstille ruteren med å trukke inn knappen bak. Mulig den kommer seg da. Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jada, jeg har "reset`n" endel ganger nå... Funker fortsatt ikke ! Skal teste en siste gang nå "kryssefingre" Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hmmz.. Nå får jeg plutselig ikke "reset`n"??? Noe merkelige greier dette her... HJELP ! Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen som kan hjelpe en stakkar ?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Den kan jo være defekt... Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Den kan jo være defekt... 7106096[/snapback] Joda, det kan det selvfølgelig være, men da er det den 2 jeg klarer å ødelegge på en liten stund Den fungerte perfekt for 1 mnd siden... Rart at de bare skal gå i stykker når man ikke rører de engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå