Hagr Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) jess endelig fikk jeg pakken jeg bestilte for... mangfoldige uker siden i den lå det: tam tam tam tam ta taaaaa: et helt brand new sett med Logitech z2300 høyttalere de spiller heeeelt konge beste pc- høyttalere jeg noen gang har prøvd Endret 23. oktober 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 beklager men dette er jo en post for gledesutbrudd da hehe... trodde det var lov med skikkelige utbrudd som jeg fikk da jeg fikk høyttalerene Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 grattissss venter fremdeles på mine patos basic 510, gleder meg til de kommer. Hvordan liker du høyttalerne da? må passe på å ha nok smilyer. :!: Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Brian_N: er det bare meg eller aner jeg noe sarkasme her?? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Brian_N: er det bare meg eller aner jeg noe sarkasme her?? 7137240[/snapback] hahahah, skal ikke kommentere akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå