nilox Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Foretrekker Hamar/Lillehammer-julebrusen ja, så den var kommet i butikkene nå, men jeg gjør som i fjor og venter til 1. desember. 7144267[/snapback] Jeg brøt min vane, jeg synes brusen er så god at jeg kjøpte den i går. 7145886[/snapback] Fyfy! Håper bare jeg holder ut til 1. jeg.. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Argh, jeg må kanskje holde ut til 1. november. Finner jo ikke julebrusen noen steder . Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Borg Julebrusen er digg. Edit: Det er vel kanskje det samma som Hansa Endret 25. oktober 2006 av --MrDave-- Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Argh, jeg må kanskje holde ut til 1. november. Finner jo ikke julebrusen noen steder . 7147806[/snapback] Dem har det på REMA 1000 her i fredrikstad hvertfall:P vet ikke om dem har det noen annen steder her i landet jeg:P Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Selv har jeg bare smakt Ringenes sin hittil år, synes den smaker godt jeg, men så er det det som er så typisk med julebrus, at du går fort lei av den. Det er derfor det er så teit at den kommer i oktober. Den er ikke slik som vanlig Cola eller Fanta at man kan drikke den året igjennom med litt variasjon uten å gå lei. Men i år ser jeg frem til å smake på litt flere varianter, kanskje jeg får sendt noen flasker med brun brus fra lillhammer:P Julebrus er NamNam:-D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Om eg drikk brus mellom desember og februar er det sjeldan noko anna enn julebrus, gjerne ut i mars og. I år skal eg kjøpe alle sortar eg får tak i og prøvesmake. Endret 25. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 I fjord var jeg redaktør for skoleavisa, og fikk i opg. å prøvesmake så mange julebrus jeg klarte å få tak i Beste skole opg. noensinne! satt i en time med bind for øyna i tylla i meg julebrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå