Gå til innhold

Julebrusen har kommet

Mbang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hamar bryggeri sin julebrus på glassflaske ftw!

Ingenting slår den julebrusen på smak. Kanskje noen av de andre tar den på "fargen" siden så mange mener den burde vært rød. Men tradisjon er tradisjon, og all anna julebrus kan til hel... dra :)

Lenke til kommentar
Drikker Hamar/Lillehammer bryggeri sin selv så er enig, glemte " :p " for sarkasmen :p

7126817[/snapback]

:!:

Hamar bryggeri sin julebrus på glassflaske ftw!

Ingenting slår den julebrusen på smak. Kanskje noen av de andre tar den på "fargen" siden så mange mener den burde vært rød. Men tradisjon er tradisjon, og all anna julebrus kan til hel... dra :)

7126993[/snapback]

:thumbup: fargen er da fin den..

Lenke til kommentar
Liker den brune julebrusen best, på glassflaske  :thumbup:

Drakk det forresten i går, for første gang i år.

7128268[/snapback]

:no: Ingen andre som har den regelen at de ikke skal drikke julebrus før Desember? Av de jeg kjenner tror jeg at jeg er den eneste som venter med det, er litt hellig den julebrusen altså.. ;)

Lenke til kommentar

Synes julebrusen kommer for tidlig :hmm: det er jo uten tvil ekstremt godt, men det er som med julemarsipanen. Det er ikke så stas når man kan få kjøpt det fra Oktober, skulle kommet i butikkene fra begynnelsen av Desember, det er min mening og lar derfor være å drikke det før da.

I år har jeg lyst til å smake på julebruskongens favoritt Aass julebrus, satser på å få tak i noen 1,5 litere.

Lenke til kommentar
Eneste "julebrusen" for meg er vørterøl. De rød greiene dere drikker på smaker jo faktisk ikke spesielt godt, dere blir lurt; ting smaker ikke bedre om det står jul på det.

7126178[/snapback]

All julebrus er faktisk ikke rødbrus i forkledning. Coca Colas julebrus er nok det (helt forferdelig). Men mange regionale varianter er unike og smaker faktisk godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...