Mbang Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, det er i midten av oktober, og vi finner allerede julebrusen i butikkhyllene. Selv jobber jeg på Meny og har opplevd det største prisdumpet av en vare hittil! En halv liter koster 9,90.-+pant, mens en 1,5l av samme type brus koster kun 5,90,- + pant. dette gjøre at enhetsprisforskjellen er på ca. 4x! Men whatever! nå er brusen her, er det noen andre enn meg som har smakt den enda? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har smakt Gran sin, den smaker husholdningssaft tilsatt kullsyre... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen over, ingen ved siden! Bare under. Julebrus fra Hamar / Lillehammer bryggeri er det eneste som er SKIKKELIG julebrus ;D Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Vi må vel ringe julebrus kongen å høre åssen ståa er i år Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tror ikke JBK har forandret standpunkt siden sist, for å være helt ærlig ... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tror ikke JBK har forandret standpunkt siden sist, for å være helt ærlig ... 7102403[/snapback] Hehe. Nei Aass bryggeri har vel god årgang hvert år, eller ? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, det er i midten av oktober, og vi finner allerede julebrusen i butikkhyllene. Selv jobber jeg på Meny og har opplevd det største prisdumpet av en vare hittil! En halv liter koster 9,90.-+pant, mens en 1,5l av samme type brus koster kun 5,90,- + pant. dette gjøre at enhetsprisforskjellen er på ca. 4x! Men whatever! nå er brusen her, er det noen andre enn meg som har smakt den enda? 7099067[/snapback] det er ikke bare julebrusen som er kommet, i går så jeg pina med julemarsipan, allerede nå. har ikke smakt den brusen der nei, men jeg liker godt en annen som er på glassflaske og er rød. Husker ikke helt hvilken det var igjen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Julebrus! Det eier! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingenting er som Aas julebrus. Jeg vil hamstre. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingenting er som Aas julebrus. Jeg vil hamstre. 7102873[/snapback] Er DU den nye julebruskongen ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen julebruskonge blir jeg nok ikke, men jeg foretrekker Aas. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen over, ingen ved siden! Bare under. Julebrus fra Hamar / Lillehammer bryggeri er det eneste som er SKIKKELIG julebrus ;D Enig! Grans julebrus er bare Eventyrbrus med ny etikett. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen over, ingen ved siden! Bare under. Julebrus fra Hamar / Lillehammer bryggeri er det eneste som er SKIKKELIG julebrus ;D Enig! Grans julebrus er bare Eventyrbrus med ny etikett. 7103150[/snapback] Jepp! Men vi foretrekker glassflaska da Lenke til kommentar
onkellennart Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hansa Glass, ingen over, ingen ved siden av.... Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen over, ingen ved siden! Bare under. Julebrus fra Hamar / Lillehammer bryggeri er det eneste som er SKIKKELIG julebrus ;D 7102320[/snapback] Den er nam!! Men jeg liker også AASS Julebrus Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Den så ut som Grans :/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen over, ingen ved siden! Bare under. Julebrus fra Hamar / Lillehammer bryggeri er det eneste som er SKIKKELIG julebrus ;D 7102320[/snapback] Denne er den beste ja, likte rød best før, men fant ut at samboeren min hadde rett når hun sa at brun julebrus var best Lenke til kommentar
Migr Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Grans sin jule brus er best ! uuansett! Hansa sin er ikke like god . Men coca-cola sin jule brus den er så sinsykt dårlig , jeg klarer ikke engang å ta en slurk av den! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingenting! Nei, ingenting! Absolutt ingenting slår Julebrus fra Hamar / Lillehammer bryggeri. Smakte årets edle dråper nå nettopp, men fra glass og ikke glassflaske. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Poll? Hvilken Julebrus er best?Grans Hansa Hamar/Lillehammer, og så videre? Det burde vi få hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå