Gå til innhold

Julebrusen har kommet

Mbang

Anbefalte innlegg

Ja, det er i midten av oktober, og vi finner allerede julebrusen i butikkhyllene. Selv jobber jeg på Meny og har opplevd det største prisdumpet av en vare hittil! En halv liter koster 9,90.-+pant, mens en 1,5l av samme type brus koster kun 5,90,- + pant. dette gjøre at enhetsprisforskjellen er på ca. 4x! :hmm:

Men whatever! nå er brusen her, er det noen andre enn meg som har smakt den enda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er i midten av oktober, og vi finner allerede julebrusen i butikkhyllene. Selv jobber jeg på Meny og har opplevd det største prisdumpet av en vare hittil! En halv liter koster 9,90.-+pant, mens en 1,5l av samme type brus koster kun 5,90,- + pant. dette gjøre at enhetsprisforskjellen er på ca. 4x! :hmm:

Men whatever! nå er brusen her, er det noen andre enn meg som har smakt den enda?

7099067[/snapback]

det er ikke bare julebrusen som er kommet, i går så jeg pina med julemarsipan, allerede nå. har ikke smakt den brusen der nei, men jeg liker godt en annen som er på glassflaske og er rød. Husker ikke helt hvilken det var igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...