LtdEdFred Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Heisann. Jeg sitter her å skulle ha overført noen ringetoner til telefonen min, men når jeg trykker på "Filbehandling" så åpner bare desktopen min seg. Det samme gjelder for "Meldinger" også. Dette skjer kun om telefonen er koblet til (USB kabel), er den ikke det så kommer det programmet som burde. Helt siden jeg installerte PC Suite så har heller ikke bluetooth mellom tlf og PC virket. Når jeg høyreklikker på en fil og velger "Send To-->Bluetooth Device" så husker den at jeg har paira tlf med PC'en men når jeg trykker next for å sende så sier den bare at den ikke klarer å finne telefonen (uten et sekunds tenketid. Akkurat som om den ikke engang gidder å prøve). Noen som kan tenke seg hva problemet er? "Lagre Bilder", "Installer Programmer" og "Ovefør Musikk" virker forøvrig som det skal. Jeg har også prøvd å dobbeltklikke setup fila til PC Suite og valgt "reparer" uten at dette gjorde noe nytte. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Fikk minnekortet jeg bestilte for et par dager siden, med det i så virker det som det skal. Slå den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå