graatenbil Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 er det noen som vet om noen som leverer en trådløs mus med rekkevidde på 5-6 meter (skal bruke den som fjernkontroll når jeg bruker dataen som dvd, lenge leve latskapen vet dere) Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg bruker Logitech trådløs mus og tastatur og det funker fint på 5 meter så lenge batteriene er bra. Senderen bør stå bra plassert vel og merke. Lenke til kommentar
Under-cover Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hvis du bor i Trondheim kan du få kjøpe min Logitech Cordless Mouseman Optical for 300Kr http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Lenke til kommentar
graatenbil Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 sier takk for tilbudet men jeg bor i skien så det blir et stykke unna Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Logitech MX700 musen min fungerer opp til 8 meter unna PC'n (jeg har testet dette) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå