LOZER Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hei! Jeg ser etter dette programmet til mitt - Matrox MilleniumG400 DualHead32mb - : MGA Tweak . Klarte ikke og finne MGA Tweak på noen download sider men hvis noen vet hvor jeg finner det eller har tips på bra downloadsider, så legg inn en post! LOZER :smile: (dettet er kanskje et programvare spørsmål men det har med skjermkort og gjøre) :???: Lenke til kommentar
firepack Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Vet ikke helt om det er dette du er ute etter, men. http://www.matrox.com/mga/support/drivers/...s/ftp_util2.cfm Matrox Technical Support Tweak Utility Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Anbefaler også denne linken. Her vil du finne det siste av det meste for Matrox produkter... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Takk for svar Fant ikke akurat det programmet jeg lette etter men jeg fant da noe som skulle virke for det samme. Også fant jeg en bugsretelse :smile: Takk LOZER :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå