Anothim Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei, Nå er sikkert alle her lei av sytinga mi Men jeg greier fortsatt å lage problem for meg selv. (Jeg sverger, neste gang skal professjonellt personell inn på ditta!) Jeg installerte mine drivere fra CDer, og alt gikk greit. Jeg antok at alt var i orden. Men i går, når jeg endelig kom fram til at jeg hadde alt i såpass god orden at jeg kunne begynne å installere spill på maskinen, ville ikke DVD ROMen lese Oblivion DVDen min. Skuff! Men jeg hadde jo lånt den bort til en venn, for en uke, og fått den tilbake ganske ripete. Så, i dag, i beit etter et bra RPG spill å fordrive tiden med, kjøpte jeg meg Gothic 3. Men DVD ROMen min vil ikke lese den, heller! Og heller ingen andre Data- eller Spill-DVDer fra samlingen min! Av en eller annen bizarr grunn, går det greit med film-DVDer. Hva i all verden? Har noen vært borti dette før? Jeg opererer med et Asus P5B WiFi-AP hovedkort, MIST 500W strømforsyning og en NEC 3550 DVD_RW ROM med den siste Firmwaren (fw1.06). Lenke til kommentar
Anothim Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvorfor i all verden funker det å se den første ROME sesongen på DVD, men ikke å finne en spill DVD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå