Gå til innhold

Slutt for Siemens-mobiler


Anbefalte innlegg

uansett hvilken måte du ser på det er det flest nokia telefoner som blir rettunert til repaerasjon , etter antall og prosent .

7112397[/snapback]

Nei, nei og nei? Vis til statistikker da.

 

De siste undersøkelser og uttallelser fra anlytikere sier noe helt annet enn Nokia på topp når det kommer til feil.

 

Det var vel SE som var verstingen i Norge om jeg ikke husker feil..

7124275[/snapback]

 

Går mest på modeller og ikke merker i seg selv, feilkongen i år er sist jeg sjekket 6280, ifjor slet mange med K750i. Året før der var det mye krøll med siemens 65-serien ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør du meg er siemens dårlig desverre og det er skjeldent jeg anbefaler en siemens for kundene mine. Hovedproblemet i mine øyne er at telefonene jobber for tregt, og selv om de har noe bra i seg, er det ikke bra nok...men dette er min personlige mening.

 

Tror dette er en diskusjon som aldri kommer i land med noe fornuftig da alle har sine favoritter og ikke minst egne meninger...

 

Tenshi

7123322[/snapback]

Ja vel, da har du kanksje ikke tenkt å oppgradere firmwaren i telefonen? den blir en god del kjappere da!! (bruker BenQ Siemens EL71 nå)

Uansett så tror jeg mange har et dårlig bilde av siemens, så godt som alle jeg kjenner fnyser når jeg sier jeg har eller skal kjøpe ny (BenQ) Siemens telefon.

 

Håper det ikke blir slutten for Siemens, da vet jeg nemlig ikke hvilke telefoner jeg skal kjøpe. er bare siemens jeg har vært fornøyd med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...